2013. április 22., hétfő

Elizabeth Banks Effie Futótűzben való szerepéről

Még a CinemaConon nyilatkozott Banks Effie szerepéről, mégpedig röviden, a következőt:


- Ó, Istenem, annyira szeretem Effie-t! A frizurái és a jelmezei ez alkalommal még elvontabbak. Rengeteg extravagáns ruha volt rajtam. A szó szoros értelmében... egyik alkalommal egy olyan ruha volt rajtam... úristen, beszélhetek én egyáltalán erről a cuccról? Szóval egy adott ponton volt egy olyan ruhám, amely 10000 kézzel festett tollból készült, és minden egyes toll úgy nézett ki, mint egy pompás királylepke. [Az érdeklődőknek: ILYESMIRŐL lehet szó.] Mint minden őrült műalkotásban, ebben sem tudtam se ülni, se sétálni, de enni se tudtam benne. És a forgatáson is egy furcsa... aláöltözetben jártam fel-alá, ami nagyon kínos volt, főleg, hogy utána ezernyi statiszta előtt mondtam is, hogy "Igen, srácok, most itt mindenki előtt fogok átöltözni." De aztán összeállt Effie. De igazán szórakoztató volt ez az egész. 
Forrás: Movies.about

3 megjegyzés: