2012. szeptember 13., csütörtök

Woody Harrelson MTV interjú

Nagyon klassz, nagyon tartalmas és nagyon izgalmas anyagot közölt le az MTV Woody Harrelsonnal. :)

Panemnek nélkülöznie kell kedvenc alkoholistáját - egyelőre legalábbis. Noha a nagy várakozás övezte film, az Éhezők Viadala: Futótűz forgatása hétfőn elkezdődött Atlantában, Woody Harrelson (aki a gyakorta ittas Haymitch Abernathy-t alakítja), ehelyett Kanadában van, hogy hamarosan megjelenő Seven Psychopaths című filmjét reklámozza a Torontói Filmfesztiválon.


A színész, aki elmondta, hogy mindössze napok választják el attól, hogy Georgiába repüljön a disztópikus dráma forgatására, az MTV News riporterével, Josh Horowitz-cal beszélgetett arról, hogy a 12. körzet mentorának ábrázolása lehet, meg fog változni Francis Lawrence, az új rendező elképzeléseinek megfelelően és arról is, hogyan készült fel a folytatásra.

De kezdjük az elején: a színész vajon látta már egyáltalán a forgatókönyvet?
- Igen, olvastam a forgatókönyvet. - válaszolta Harrelson hitetlenkedve. - Hasznos, ha az ember megteszi ezt, mielőtt elkezd forgatni.

Iróniát félretéve, Harrelson elárulta, hogy nagyon elégedett az anyaggal, ahhoz képest különösen, hogy Francis Lawrence-nek májusban milyen szűk határidővel kellett átvennie Gary Rosstól a rendezői feladatokat. 
- Szerintem ez egy igazán jó forgatókönyv, egy nagyon erős forgatókönyv, szóval jó érzéseim vannak ezzel kapcsolatban. Ez nagy kérdőjel volt, mivel olyan kevés idő volt összerakni ezt a forgatókönyvet.

Ami a felkészülési folyamatot illeti, Harrelson elmondta, még mélyebben beleásta magát Haymitch törékeny, Viadal-győzelme utáni lelkiállapotába. 
- Francis megkérdezte, hogy tanultam-e a poszttraumatikus stressz szindrómáról - és igen, valóban tanultam róla az egyetemen. Pszichológia volt a másik tárgyam. Szóval Mauin találkoztam egy fickóval, aki poszttraumatikus stressz miatt szenved. - mondta Harrelson. - Tudod, tetszik az az alaposság, ahogyan Francis dolgozik, mindenben a TOPon van. Ez igazán nagyszerű. De kedveltem Garyt. Azt gondolom, hogy Gary hihetetlen munkát végzett az első filmmel, de azt is hiszem, hogy Francis is nagyszerű munkát végez majd ezzel.

Ha Harrelsonnak van is egy (nagyon kicsi) fenntartása az első filmmel kapcsolatban az az, hogy Ross nem hagyta, hogy Haymitchet igazán lecsúszott alkoholistaként ábrázolja. Harrelson azonban reméli, ezen a folytatásban majd segíthetnek.
- Beszéltem erről Francis-szel - mondta Harrelson kuncogva. - Megpróbálok elmenni, ameddig csak lehetséges. Ismertek engem. Megpróbálok majd átesni a ló túlsó oldalára.

2 megjegyzés:

  1. "Igen, olvastam a forgatókönyvet. Hasznos, ha az ember megteszi ezt, mielőtt elkezd forgatni."
    LOL :) Mekkora arc már Woody :)
    Érdekes, hogy velem már az első részben megkedveltette Haymitch karakterét, holott az első könyvben még nem nagyon bírtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Különben velem is. Lehet, hogy pont azért, mert Ross nem hagyta, hogy nagyon rájátsszon erre a részegségesdire.

      Azért a második filmben úúúúgy megnézném azt a jelenetet, amikor Katniss lelocsolja egy lavór vízzel, és Haymitch felugrik kezében a késsel :-D

      Törlés