2012. szeptember 4., kedd

Donald Sutherland Starbust interjú-részlet

Ismét az angliai szeptember 3-i DVD megjelenés kapcsán került elő egy interjú, ezúttal Donald Sutherland-del:


Korábban már játszott egy megszokott, igazságos, ám rajzfilmes elnök karaktert (2009-ben az Astro Boyban). Élvezi, amikor elnököt alakíthat?
Nem. Nem számít. [Na jó, bevallom, a tiszteletre méltó idős színész, valahogy úgy fogalmaz, hogy "Leszarom."]

Korrekt.
Gray Ross küldte el nekem ezt a forgatókönyvet. Elolvastam, és azonnal írtam egy levelet az ügynökömnek, mert úgy fejeztem be, hogy rengeteg gondolatom volt a dologgal kapcsolatban, rendkívül lenyűgözött.

Akkor a film megfelelt az elképzeléseinek?
Elsöprő hatású volt. Majdnem elsírtam magam. Egyszerűen nagyon megszerettem, és nagyon fontos film ez szétesőben lévő társadalmunk számára, amelyben élünk. És itt most nem csupán az Egyesült Államokra gondolok, hanem úgy általában.

Ez úgy hangzik, mintha az Éhezők Viadala egyfajta végső állomása lehetne a valóságshow-knak, a való életben.
Ó, igen, azért egy film más. 55 éve, egyik délután, amikor a torontói egyetemre jártam, elmentem, és megnéztem Fellini 1954-es klasszikus filmjét, az Országútont, és úgy jöttem ki, hogy ragyogtam. Annyira beleszerettem a mozizásba, hogy visszamentem és beültem Stanley Kubrick filmjére, a Dicsőség ösvényeire is.  Kijöttem a filmről és a szó szoros értelmében megváltozott az életem.
...

Nagyon fiatal színészcsapattal dolgozott ezen a filmen. Tartottak Öntől?
Nos, sajnos itt nem igazán dolgoztam velük együtt, de mindenki, akivel együttműködtem, nagyon kedves és észvesztően tiszteletteljes volt. De lehet, hogy csak azért, mert már nagyon idős és lelkes vagyok.
Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése