2012. szeptember 2., vasárnap

Vizuális élményérték - avagy Alan Ritchson edzésben

Alan Ritchsonról a Perez Hilton magazinjában jelent meg két kép, ami gondolom, érdekelhet sokakat, bár bevallom, a feliratoktól elhatárolódom, azok nekem túl bulvárosak, de azért nem akarom kihagyni, hogy beszámoljak a jelenségről :) Szóval íme Alan Ritchson lassan formában:


Egyébiránt Alan Ritchson Twitterén már panaszkodott jelezte, hogy edz, és volt, hogy képet is mellékelt mellé.
"Keményen dolgoztam... Kicsit megizzadtam" Kép
"Az edzés eredményeképpen testem alsó 98%-a használhatatlanná vált. Szomjas vagyok, el kell vonszolnom a képemet a mosogatóhoz." - mondta augusztus 27-én, de emellé nem mellékelt képet. 
"Vizuális eredménye is van a munkámnak, ezáltal egyre inkább előtérbe kerül a mozgás intenzitása. Ez számomra aranyat ér" - nos, a látható eredmény fenn :)

1 megjegyzés:

  1. Azért én nagyon reménykedek benne, hogy Finnick sem fog elmaradni ezek a csinos kockák mellett :D Kicsit kiábrándító lenne, ha Gloss izmosabb lenne, mint Finnick, bár most speciel nem emlékszem Gloss leírására, csak arra, hogy szőke. Azt hiszem.

    VálaszTörlés