2013. augusztus 20., kedd

Tőletek Nektek! :) - Ünnepi különkiadás ;)

Kaptam/láttam az elmúlt napokban néhány dolgot tőletek, ami azt gondolom, hogy érdekelhet másokat is, szóval megosztom.

  • Először is VanillaRice küldött egy mai naphoz is illeszkedő, témába vágó képeslapot, ami azért kicsikét morbid, de azért íme:


Mi van, ha a tűzijátékok, amiket Katniss azelőtt látott, mielőtt a légpárnás felvette a Mészárlásról
azok azok a tűzbombák voltak, amikkel elpusztították a Tizenkettedik Körzetet?
  • Szintén VanillaRice oldalán találtam egy olyan oldalt, ahol rövidebb magyar nyelvű Éhezők Viadala fanficeket találhattok. IDE érdemes kattintani értük. Itt különböző hosszúságú történeteket találtok, de általában rövidebbeket, mint a fanfic sarokban található folytatásos történetek.
  • Másik társatok, Peeta egy unalmas estéjén vetemedett arra, hogy leszinkronizálja a második Futótűz előzetest. Úgy értem egyedül. Amúgy a hangok elég klasszul a kép alá vannak vágva, más kérdés, hogy Peeta srác, szóval némely hangok elég furcsán hangzanak tőle, de aki nem rémült még meg, az IDE kattintson a nem hétköznapi élményért!
  • Éstovábbá, Borka oldalát szeretném figyelmetekbe ajánlani, aki nem kevesebbet vállalt, mint hogy összeállítson és szerkesszen egy Beavatott rajongói oldalt. Mivel ilyenről még nem nagyon tudok, egyedülállónak is tartom a dolgot, és én nagyon élvezem az oldalt. Borka igyekszik bemutatni a szereplőket, és megtalálni, lefordítani a Beavatottal kapcsolatos híreket, cikkeket. A Beavatott egyébiránt hasonló női főszereplős disztópikus trilógia, mint az Éhezők Viadala, ITT már olvashattátok is az első rész könyvváltozatának ajánlóját. A sorozatból filmváltozat is készül, amely első részének bemutatója - kinn - 2014. március 21-én lesz, és amelynek főszereplője az a Shailene Woodley, akinek épp a "mi" Jennifer Lawrence-ünk adott tanácsot, ha még emlékeztek erre a cikkre. Szóval akinek kicsit is felkeltette az érdeklődését a sorozat, annak szeretettel ajánlom Borka oldalát!! :) Az oldalt egyébiránt az oldalsávban is megtaláljátok.

11 megjegyzés:

  1. Amúgy már annyi Éhezők Viadalás hülye mémet találtam... Szakadtam tőlük...XD

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük ezt a cikket is, Ancsi, és sok sikert Borkának!

    VálaszTörlés
  3. Wow Peeta ez a szinkron tényleg nem hétköznapi, de nekem nagyon teszik :) Hallod simán lehetnél Peeta magyar hangja :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hehe jó is lenne :D És köszi Ancsi, hogy kiraktad! :)

      Törlés
  4. Ez nagyon jó!!! :DD 1:14 Snow elnök a kedvencem... :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eléggé érdekes Snow elnök hangom van xD

      Törlés
  5. Peeta imádom!!! :] Donald Sutherland szinkronja nagyon jó :DD és tényleg jó lennél Peeta magyar hangjának :D

    VálaszTörlés
  6. Ui.: Muszáj voltam rá kattintani arra,hogy feliratkozás!! Első rajongó megvan :DDDDD

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy mindenki örül. :) Ezért érdemes "melózni" :)))

    VálaszTörlés