2013. augusztus 7., szerda

15 jel, ami azt bizonyítja, hogy igazán szenvedélyes Éhezők Viadala rajongó vagy

Jaj, nem szeretem én ezeket a gif-es bejegyzéseket, vagyis magukat a gif-eket (csak engem idegesít, amikor ugyanaz a 2-3 másodperc ismétlődik egy képen??), ugyanakkor meg most találtam kettőt is, ami nagyon jópofa és tudom, hogy sokatoknak tetszeni fog, szóval egy újabb tematikus nap következik. :D De szeretni fogjátok :)

Ebből az első bejegyzésből megtudhatod, hogy nagyon elvakult Éhezők Viadala rajongó vagy-e, bár ezt úgyis nyilván tudod magadról, de ha az alábbi jelek közül valamit felismerni vélsz magadon, akkor tuti a dolog.

1. Könyörögsz szüleidnek, hogy íjász-leckéket vehess, ők viszont aggódnak, mert úgy tűnik, túl komolyan veszed a dolgot.

2. Rendszeresen oldalra befonva hordod a hajad.

3. Gyakran kapod azon magad, hogy aszerint osztályozod a srácokat, hogy Peetára vagy Gale-re emlékeztetnek inkább.

4. Minden fegyver lenyűgöz, amit a filmben használtak.

5. Amikor egy barátod megkeres, hogy adj neki tanácsot, mindig így szólsz: "Maradj életben!"

6. Vad szemceruza- és szemhéjfestési kísérleteket teszel, EffieTrinket-et használva példának.

7. Ha valaki szokatlanul csöndes, magadban Avox-nak nevezed.

8. Képes vagy fejből idézni az Éhezők Viadala filmváltozatának legtöbb sorát.

9. Amikor jelentkezel órán, azon kapod magad, hogy épp úgy teszel, mintha Katniss-nek tisztelegnél.

10. Akárhányszor meglátsz egy fa asztalt, azt kell kiáltanod: "Az mahagóni!!"

11. Halloweenkor Katniss és Peeta felvonulási jelmezeihez hasonlóakban szeretnél megjelenni, szüleid azonban nem engedik, hogy megpróbáld lángra lobbantani ruháidat. 

12. Amikor a tanár önként jelentkezőt keres órán, akkor felkiáltasz: "Önkéntesnek jelentkezem!"

13. Barátaiddal már azt tervezed, mit veszel majd fel az Éhezők Viadala: Futótűz premierjére.

14. Ha azt mondják, Éhezők Viadala-fanatikus vagy, azt bóknak veszed.

15. Az Éhezők Viadala: Futótűz mozis megjelenéséig visszaszámlálsz a naptáradban, a számítógépeden, a határidő naplódban és a telefonodon. Csak hogy nehogy valami hülye apróság miatt elfelejtsd.

Forrás: Bopandtigerbeat

14 megjegyzés:

  1. Van ami igaz.:'D nem is kevés.:DD

    VálaszTörlés
  2. Hát ez lol, nagyon tetszik... Mondjuk egyik sem jellemző rám, de az tuti, hogy fan vagyok, mondták már. xD

    VálaszTörlés
  3. Ha olyan hosszú lenne a hajam befonnám. :D Még nem mertem megkérni anyát, hogy irassanak be íjászatra, csak nagyiméknál gyakorolok a mogyorófavessző íjjal :D

    VálaszTörlés
  4. Elég sok igaz! Főleg a 2. ! :))

    VálaszTörlés
  5. Ez azért kicsit nemi behatárolás... XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jogos, van benne pár olyan pont. :)

      De attól, hogy nem fonod be a hajad és fested ki a szemed, még jelentkezhetsz önkéntesnek, lángra lobbanthatod ruháid (jó, inkább azért ne :) és akár egy szál halászhálóban is megjelenhetsz a Futótűz premierjén :D Sztem bejönne a csajoknak ;)

      Törlés
    2. Majd kipróbálom xD

      Törlés
    3. De ha kiutasítanak a moziból, nem én adtam a tippet ;)

      Törlés
    4. Majd megvédem magam, hogy én legalább könyvhű vagyok :'D

      Törlés
  6. ezt az onkentesen jelentkezem es az ujjasat kiprobalnam oran ugyis uj gimibe megyek ott meg nem ismernek :D :D :D

    VálaszTörlés
  7. Tök jók :D én is kipróbálom a jelentkezést :)

    VálaszTörlés
  8. Rám igaz a : 3. 4. 8. De legfőképpen a 14 :)

    VálaszTörlés
  9. Áhh tök jók a képek és sok igaz rám :D

    VálaszTörlés