2013. augusztus 22., csütörtök

Ne feledd, ki az igazi ellenséged: Johanna

Most nem tudom, hiba csúszott-e a gépezetbe, vagy normális dolognak vagyunk szemtanúi, de a HungerGamesExplorer oldalon a Kiválasztott-banneren megjelent Johanna, és a ma este 8-ig tartó visszaszámláló lecserélődött egy holnap éjfélire. Nem tudom, mikor, mert dolgom volt közben és csináltam naivan mást, de most ez van.

Johanna - ő nem tudom, megjelent-e valahol nagy felbontásban, de szerintem csak az alsó képből van kivágva:



Ez pedig az aktuális Kiválasztott-banner:

Forrás: HungerGamesExplorer

7 megjegyzés:

  1. Először is. Az ötlet tetszik, hogy ugyan azon a banner fog bővülni.
    Másodszor, amennyire tetszett az elején Johannával sikerült az egészet elcs@szni. Annyira mű, de tényleg. Mintha egy baba lenne. Egy jó van benne, hogy kezébe a balta. De ezen kívül szörnyű szerintem. :s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veled. Szegénynek szerintem a feje a legborzalmasabb. :/

      Törlés
    2. Mintha meg lenne rajzolva. :s

      Törlés
    3. Szegény tényleg annyira mű :(

      Törlés
  2. HungerGamesExplorer-en ha a közös képnél vagytok, a kurzorral jobbklikk, háttérkép megjelenítése és így egész nagy felbontásban fogja megjeleníteni azt a karaktert, aki felett kattintottatok. Mondjuk annyiból érdekes, hogy nem lesz mögöttük más, csak fehérség, meg egy kis szikla. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegyük hozzá, hogy ez FireFox-ban működik, mert itt küzdök Chrome-ban, majd bepróbálkoztam Explorer-ben is, és egyikben sem volt ilyen a helyi menüben. :D

      Mindenesetre köszi a tippet :)))

      Törlés
    2. Ó ezt elfelejtettem leírni. Ezer bocs! :)

      Törlés