2013. augusztus 23., péntek

Sam Claflin interjú az olasz Grazia Italy magazinban

És szerencsére a SamClaflinFans le is fordította nekünk angolra [bár talán ez az a helyzet, amikor beizzítottam volna nem túl erős olasz-tudásomat is a cél és a fordítás érdekében], én pedig prezentálom a magyar verziót. Mondjuk lassan ott tartok, hogy Samtől hoznék bármit, de szerencsére épp Éhezők Viadala témájú az interjú. :)

Hollywood leginkább áhított szerepét kapta meg és még mindig nem hiszi el. Sam Claflin játssza majd Finnick Odair szerepét, aki az Éhezők Viadala hátralévő három filmjének egyik legfontosabb kulcsfigurája. Nem rossz egy olyan színésztől, aki karrierjének mindössze három esztendeje alatt látható volt már Johnny Depp és Penelope Cruz oldalán a Karib-tenger kalózai: Ismeretlen vizeken című filmben és Charlize Theron illetve Kristen Stewart mellett [ott Chris Hemsworth is ott volt ám!!] a Hófehér és a Vadászban. A 27 éves Sam talán az egyetlen színész, aki elpirul és lesüti a szemét, miközben magáról beszél, bár nem tűnik túl izgatottnak, amikor megemlítjük Laura Haddockkal, a Da Vinci Démonai című filmsorozat egyik főhősnője alakítójával való házasságát. Sam Claflinnel Los Angelesben találkoztunk, hogy az Éhezők Viadaláról beszélgessünk, és még csak egy hét telt el az esküvő óta. A brit színész büszkén mutatja jegygyűrűjét. 
- Londonból repültem ide az interjú kedvéért, a mézesheteim kellős közepette. - mondja. - De azért nem olyan rossz ám eltölteni néhány napot itt Kaliforniában az óceán partján.

Amikor kiválasztottak Finnick szerepére az Éhezők Viadala rajongói elszabadultak az interneten. Számítottál erre?
Nem, a leghalványabb elképzelésem sem volt arról, milyen emberek érdeklődnek az Éhezők Viadala szereplőválogatásai iránt. Aztán kaptam jópár üzenetet Twitteren: gratulációkat, néhány negatív reakciót, néha meg kicsit elvontakat is. Megdöbbentett, hogy ez a sorozat több millió ember szívében foglal el fontos helyet.


A legfőbb reakció persze a meglepődés volt...
Én voltam az első, aki meglepődött. Finnicket úgy ábrázolják a könyvben, mintha egyfajta istenség lenne: jóképű, nagyszerű harcos... 
A válogatáson bement előttem egy srác, a legjóképűbb férfi volt, akit valaha láttam. Abban a pillanatban azt gondoltam, semmi esélyem sincs. Alábecsültem a tényt, hogy mi színészek - definíció szerint - képesek vagyunk átalakulni egy szerep kedvéért.

Tény, hogy rengeteg izmot felszedtél magadra. Hogy csináltad?
Három hónapon keresztül csakis csirkét ettem spárgával, és naponta órákat töltöttem edzéssel. Világ életemben sportoltam, de soha nem rajongtam a konditeremért, sőt, mindig keresek valami ürügyet, hogy elkerülhessem... Most hamarosan folytatjuk a sorozat következő két részének forgatását, ami majdnem egy évig fog még tartani, szóval továbbra sem úszom meg a napi szintű edzéseket. A feleségem örülni fog, hogy ilyen jó formában vagyok.

Milyen Jennifer Lawrence, az Éhezők Viadala főszereplője? Nem szállt fejébe az Oscar-díjának sikere?
Épp ellenkezőleg, ő egy nagyon nyitott lány és szeret folyamatosan viccelődni. Jennifer bámulatos színészként és emberileg egyaránt. Az elmúlt hónapokban nagyon jó barátok lettünk.

Azt is barátságból mondta egy interjúban, hogy nagyon vonzó pasi vagy?
Ki, én? (elpirul) Ez nem igaz, viccelt: arra az előítéletre utalt csak, hogy az amerikaiak szerint mi britek olyan udvariasan beszélünk, hogy attól szexisek vagyunk. De én valójában nagyon félénk vagyok. Még akkor is zavarba jövök, ha valaki nem tud elkezdeni normálisan beszélgetni velem egy áruházban. A feleségemmel nemrég vásároltunk egy kiskutyát, és amikor elviszem sétáltatni, az valami katasztrófa: bárki meglátja, odajön, megsimogatja és beszélgetni kezd velem. Mondjuk tény, nézd meg milyen aranyos. (előveszi a telefonját és megmutat egy képet).
Forrás: Grazia Italia via SamClaflinFans

Íme az eredeti cikk szkennelt verziója:


4 megjegyzés:

  1. Egyébként ez érdekes, vajon hányszor fogják még megbeszélni (úgy eleve, nem kifejezetten Sam-mel), hogy Jennifer mennyire humoros és természetes éés emberi ééés nem szállt fejébe a hírnév? Úgy értem... nagyon is szeretem Jen-t, kiváló színész, emellett tényleg jó fejnek is tűnik, meg minden, de... oké, megértettük.
    Köszi a fordítást, Ancsi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy ezek egymástól függetlenül kérdezik, mi meg ugye olvasunk mindent, ami elénk kerül. Amúgy én lassan a csirke-spárga témát is kezdem unni. :D
      Ígérem, ezek ugrom legközelebb, de ennek a cikknek is úúúgy megörültem :)

      Törlés
  2. Milyen kis aranyos a kutyás rész. :D Nem gondoltam, hogy a színészek lehetnek ilyen gátlásosak hétköznapi helyzetekben, valahogy úgy tűnik, mintha ez ellenkezne a munkájukkal. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt filóztam én is. De lehet, hogy csak ennyire szétválasztja a munkáját a magánélettől. :)

      Törlés