2013. augusztus 4., vasárnap

2 éves a blog :)

2 éve történt, hogy elhatároztam, hogy ha más nem csinál nekem Éhezők Viadala blogot, akkor majd csinálok magamnak én. ;) Furcsa belegondolni, hogy akkoriban még az első filmet forgatták, ma már a másodikat várjuk izgatottan. Azok a színészek, akikkel akkoriban ismerkedtünk (nekem akkor Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth neve teljesen ismeretlen volt), mára nagy népszerűségnek örvendenek, a főszereplő Jennifer Lawrence idén Oscar díjat is kapott. Hosszú utat járt tehát be a sorozat, és - szerintem - az oldal is.

Hoztam megint egy kis statisztikát :)
Ahhoz képest, hogy az elmúlt évben új film nem jelent meg, és sokszor nagyon nehezen csordogáltak a hírek, azért kitartottunk.
Bár azt akkor nem írtam le, de nagyon úgy rémlik, hogy tavaly ilyenkor 65-70-en voltatok állandó olvasók, ez a szám mára 142-re nőtt, vagyis megduplázódtunk.
A legnagyobb napi letöltés 2013. július 21-én volt (érdekes, hogy nem az új Futótűz előzetes napján, hanem másnap voltatok legkíváncsibbak az oldalra), de a 20-i letöltésszámra is jellemző, hogy a blog indulásakor 4 _hónap_ alatt összesen volt akkora a letöltésszám, mint most egyetlen nap alatt. Ezt csak azoknak mondom, akik elkeserednének a kis olvasottság miatt, hogy ha szereted a témát, amivel foglalkozol, ne add fel az első kudarcok után, mert akit érdekel a témád, előbb-utóbb rábukkan a blogodra ám!!

Az oldalon eddig 1411 bejegyzés született, ezekhez összesen 5255 megjegyzést fűztük hozzá, és kb 523000-szer kattintottatok összesen az oldalra.

Az öt legnépszerűbb bejegyzés:
  1. A legelső hír az Éhezők Viadala DVD-ről, amikor még reménykedtünk abban, hogy mi is megkapjuk tavaly augusztusra az Éhezők Viadala DVD változatát.
  2. Vélemény rovat: Az Éhezők Viadala - A film (tavaly még ez állta az élen)
  3. A Futótűz rajongói poszterválogatás - igen, ezen sokat dolgoztunk, sokszor újra megnéztük
  4. Éhezők Viadala DVD - Vélemény rovat
  5. Cosmopolitan nyereményjáték (tavaly 2. volt, sokan nyertetek is vele, ha jól rémlik)
Örülök neki, hogy egyre többen olvassátok érdeklődéssel a cikkeket, híreket, interjúkat, és remélem, a továbbiakban is sok érdekességgel tudok szolgálni! :) 


Hát, ismét boldog születésnapot, blog! :)

16 megjegyzés:

  1. gratulálok :) nekem nagyon tetszik a blogod, csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  2. Boldogat az oldalnak és sok sikert továbbra is :)

    VálaszTörlés
  3. Én úgy emlékszem, akkor találtam rá az oldalra, mikor belépett az életembe az Éhezők Viadala (minő furcsaság). Igazából fanficeket keresgéltem, de ezt az oldalt dobta ki, mert ide vannak linkelve a ficek, és így esett. Eleinte nem sokszor jártam vissza, és mikor megtettem, akkor is csak a történetek miatt, de aztán egyre gyakrabbá váltak ezek a látogatások, elolvastam a cikkeket, keresgéltem a blogon, és - úgy érzem - mára az oldal szerves részévé vált az internetes életemnek. Kint van a kedvenceim között a könyvjelzősávban, naponta felnézek, egyszóval szeretem.
    Köszönöm, Ancsi, hogy fenntartod ezt a blogot, és így mindenről értesülhetek! :3 <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon Sok Boldog Szülinapot a BLOGnak :) Ancsi, Neked pedig köszönjük ezt az elképesztő munkát, amit értünk teszel :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot, nagyon ügyes vagy, Ancsi!

    VálaszTörlés
  6. Én az első film DVD megjelenéséről keresgéltem információkat, amikor rábukkantam az oldalra...akkoriban még nem is igazán néztem, leginkább a DVD-vel kapcsolatos híreket olvastam el, de ahogy kezdett rajtam eluralkodni az Éhezők Viadala láz, úgy egyre többet jártam az oldalra, azóta pedig, folyamatos látogató vagyok. És nagyon örülök a blognak, szeretem, ha a kedvelt filmjeimről van hazai információgyűjtő, azt meg még jobban, ha kialakul egy kis közösségszerű valami is, mint itt. Úgyhogy boldog szülinapot blog és köszönjük Ancsi! :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot blog! És gratulálok! :)
    Lassan az én 1 éves oldalra találásom is eljön :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok Ancsi! Szinte nincs nap, amikor ne néznén meg a blogot... így tovább!;)

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok! csak így tovább! Köszönöm hogy annyi időt és fáradtságot nem kímélve vezeted ezt a blogot Ancsi. :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi mindenkinek! :)

    Zsófinak pedig már válaszoltam a másik bejegyzésben, ott keresd :)

    VálaszTörlés
  11. Boldog szülinapot a blognak! Köszi ezt a sok energiát és kitartást Ancsi! Egyébként én is napi szinten olvasom a blogot és van, hogy egy nap többször is felnézek! Tök jó, hogy már egyre többen vagyunk! Csak így tovább Ancsi! :))

    VálaszTörlés
  12. Boldog születésnapot a blogodnak! És köszi a fáradtságot, hogy összegyűjtöd, lefordítod és számunkra elérhetővé teszed a cikkeket/ interjúkat!

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok!!
    Mióta idetévedtem, szinte napi rendszerességgel járok vissza.
    Köszönöm, hogy megkapjuk tőled a lehetőséget, hogy magyarul is olvashatjuk a friss híreket! :)
    Jó, hogy együtt rajonghatunk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Neked pedig ma postázom a múltkori nyereményedet :)

      Törlés
  14. Gratulálok! Ez fantasztikus! Még sok sok évet kívánok a blogodnak, mert imádom :)

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok, Ancsi! Le a kalappal előtted, kiváló a blog! Csak így tovább, örök kedvenc! ;)

    VálaszTörlés