2013. július 2., kedd

Interjú(részlet) Mackenzie Lintz-cel

Múlt hétfőn este debütált a CBS csatornáján hatalmas sikerrel a Stephen King könyve alapján készült  Under The Dome (Búra alatt) című sorozat első része, amelyben az a Mackenzie Lintz is szerepel, akit mi is láthattunk az Éhezők Viadala filmváltozatában, ahol a 8. körzet lány Kiválasztottját alakítja. Az Under The Dome-ról a Media-Addicton olvashattok részletesebben, én viszont most a Mackenzie-vel készült interjúnak azon részeit fordítom (legfőképp legalábbis), amelyekben az Éhezők Viadala forgatásával kapcsolatos élményeiről mesél.

Mackenzie Lintz
Image Credit: Lou Freeman

Igazi színészcsaládból származol. Mindig is tudtad, hogy színész szeretnél lenni, vagy fokozatosan alakult idővel az ilyen irányú érdeklődésed?
Fiatalabb koromban sportoltam. Hat éven át softball-oztam, majd körülbelül három évig röplabdáztam. Minden sportot kipróbáltam, és ez volt az, amire vágytam. Már egészen 13-14 éves voltam, mire eldöntöttem, hogy komolyan színészkedni kezdek, mert három fiatalabb testvérem, sokkal korábban megtette már ezt, és ez az egész valami olyasvalamivé vált, ami iránt nagy érdeklődést mutattam. De nem úgy kezdtem, mint ők. Én tényleg sportolni szerettem volna.

Mackenzie Lintz az
Éhezők Viadalában
Image credit: Lionsgate
Egyik széles vásznon látható szereped az Éhezők Viadalában a 8. körzet lány Kiválasztottja. Rajongója voltál a könyveknek, mielőtt meghallgattak volna a szerepre?
Egyértelműen. Ez egy vicces történet volt egyébként. Mindhárom könyvet elolvastam, még mielőtt megtudtam volna, hogy film készül belőle. Tökre az az ember vagyok, aki utánanéz annak, hogy ki irányítja a szereplőválogatást, ki rendezi a filmet, meg ilyenek. És sokáig nyaggattam anyukámat, mondván, "Meg kell, hogy hallgassanak az Éhezők Viadalára. Muszáj." Ez volt a kedvenc könyvsorozatom. Szóval nyaggattam anyukámat, hogy hadd hallgassanak meg és amikor lehetőségem nyílt rá, akkor nagyon odáig voltam, és nagyon hálás voltam, hogy meghallgattak. Aztán négy héttel később felhívtak, és mondták, hogy én leszek az egyik Kiválasztott.

Mesélnél egy kicsit arról, milyen érzés volt egy ilyen hatalmas sorozat részesének lenni?
Határozottan sokkal nagyobb őrület volt, mint vártam. Mindannyiunkat meghívták Los Angelesbe a világpremierre tavaly tavasszal. Az emberek a mozi előtt kempingeztek és felismertek minket az utcán és sokkal másabb dolog volt, mint bármi, amit korábban megtapasztalhattam. De egyértelműen életem legjobb időszaka volt.

Mackenzie Lintz a
Búra alatt-ban
Image credit: CBS
A rajongók legközelebb a CBS nagy várakozás övezte tévés adaptációjában, a Búra alatt című sorozatban láthatnak. Mesélnél egy kicsit karakteredről, Norrie Calvertről?
Ő egy lázadó tinédzser, aki Los Angelesből, Kaliforniából származik. A maga módján meg akarja reformálni az iskolát két, leszbikus anyjával, amikor a búra leereszkedik Chester's Mill fölé, ahol ők csak átutazóban vannak. Szóval ő csak rossz időben van rossz helyen és partra vetett halként szenved családjával együtt. Végignézhetjük, amint lebontja a maga köré emelt falakat és azt, hogyan veszíti el lázadó természetét, ahogyan megismeri Chester's Mill lakóit.

Mi tetszett a szerepben?
Anyukám már régen olvasta a Búra alatt könyvváltozatát és minden este átmentem a szobájába és megkérdeztem, hogy "Mi történik most? Mi történik a búra alatt?" És nem emlékeztem Norrie-ra a regényből, de olvastam, hogy a karaktere összeomlik és nagyon szenvedélyesnek tűnt. És ebben nagyon hasonlítunk. Norrie vidám és fantasztikus és nagyon érdekes karakter. Szóval ez volt az, ami vonzott abban, hogy életre kelthessem.

[...]

Ha hirtelen te is egy búra alatt ragadva találnád magad, mi lenne az első reakciód? 
Őszintén szólva szerintem nagyon hasonló lenne ahhoz, amin Norrie keresztül megy. Teljesen meg lennék rémülve, és valószínűleg megpróbálnék a szarkasztikus viccek álcája mögé bújni. De hátborzongató lenne, az egyszer biztos.
Forrás: TheDailyQuirk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése