2013. július 1., hétfő

Futótűz rajongói poszter válogatás

UPDATE:
Ez egy egyszeri bejegyzésnek indult, de olyan sokszor kerülnek elő újabb és újabb Futótűz rajongói poszterek, hogy érdemes rendszeresen bővíteni ezt a bejegyzést!

2013.07.01.: Múltkor jeleztem, hogy frissíteni készülök a bejegyzést, egyrészt a kinti pályázat pályaműveiből, másrészt Annie kedvencei közül válogatok még. Szokás szerint jelzem a múltkorihoz képest ÚJ posztereket.

Köszönet a képek gyűjtögetésért Barbycának, Enn-nek, Annie-nek, Áginak, Fanninak, Valerienek, dartbirinek, Erykának, hippnek és Gabe-nek! :)


Forrás: Glossi - Forrás ÚJAK !

Nagyon sok és köztük több újabb poszter a folytatásban. A fentihez hasonlóan jelöltem az újakat, de azért jó őket mindig végignézegetni :)


  





Forrás - Forrás: Tumblr

Forrás - Forrás - ÚJ !

Forrás - ÚJ !!












És vannak kicsit karakterekhez kötődő poszterek:


Forrás - Forrás - ÚJAK !!









A következő linkeken még további rajongói posztereket találtok: 1, 2, 3, 4, 56, 7, 89, 101112.

18 megjegyzés:

  1. Az az égő cetlis jön be nekem a legjobban. :D

    VálaszTörlés
  2. Jó kis válogatás lett. ;)
    Az ilyen képgyűjtésben máskor is benne vagyok. :)

    VálaszTörlés
  3. Wow, de ügyesek voltunk ;)

    VálaszTörlés
  4. Bizony-bizony, köszönet mindenkinek :)
    Jó kis csapat vagyunk!! :))

    VálaszTörlés
  5. Az égő cetlis meg az esküvői ruhás nagyon bejön :) ügyik voltatok ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó képek ügyesek voltatok! :)) Az esküvői ruhás nekem nagyon tetszik, meg a kisbabás is :)

    VálaszTörlés
  7. A végén az az epilógusos kép az nagyon cuki...:D <3

    VálaszTörlés
  8. Az összes kép nagyon jó lett :) Ügyesek voltatok/voltunk :)

    VálaszTörlés
  9. Mindegyik nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  10. http://th09.deviantart.net/fs70/300W/i/2012/291/b/a/cf__katniss_self_made_movie_poster_by_19_broken_destiny_95-d5i7ksf.jpg

    VálaszTörlés
  11. Ettől csak még kevésbé fogom kibírni a jövőévig!:')

    VálaszTörlés
  12. Húha ezek nagyon jók :) Én nem is tudnám megmondani melyik a legjobb nekem mindegyik nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  13. nekem legjobban az every revolution begins with a spark -sokat tetszenek :)

    VálaszTörlés
  14. ezek nagyon nagyon jók! Ügyik voltatok!

    VálaszTörlés
  15. http://victorsvillage.files.wordpress.com/2012/11/katniss-peeta-beach.png

    VálaszTörlés
  16. Nagyon tetszenek, örülök, mert az Aréna szinte teljes egészében olyan a poszterek alapján, mint amilyet elképzeltem. :) Az egyik poszter viszont, amelyiken Katniss és Peeta egy ágyban fekszenek, és festői táj terül el mögöttük, az eléggé valami happy end, romantikus filmre emlékeztet, holott mindenki tudja, hogy szó sincs ilyenről.

    VálaszTörlés