2013. május 1., szerda

Az American Idol versenyzői Liam Hemsworth-szel találkoztak

Igazából tudom, hogy ez minket annyira nem érint (meg), de ez is egyfajta találkozó-beszámoló, ezért fordítom.

A még versenyenben lévő American Idol résztvevők nemrégiben egy örvendetes - ám rövid - kiruccanáson vehettek részt, amikor kimerészkedtek egy jótékonysági rendezvényre, ahol néhány híresség is megjelent.
A sztárok között ott volt az Éhezők Viadala izompacsirtája, aki teljesen megőrjítette az "Idol"-os lányokat.

- A torkomban dobogott a szívem - mondta Kree Harrison az AccessHollywood riporterének, amikor megkérdezték, milyen volt a helyes ausztrál fickóval való találkozás. - Imádom az Éhezők Viadalát. Nem számítottam rá, hogy itt lesz, szóval klassz volt. Nagyon jól éreztem magam. - tette még hozzá.

A találkozó Angie Miller [a képen] számára is különleges élmény volt (aki ráadásul meglepően hasonlít, Liam exére, Miley Cyrusra).
- Mikor megláttam, felkiáltottam, hogy, hogy Úúúú, aztán a többi lányra néztem, és mondtam, hogy 'Hisz ez Liam Hemsworth!', és nagyon feldobódtam. - mesélte Angie. - Nem mondta [hogy hasonlítok Miley-ra], de amikor kitettem a közös képünket az internetre, mindenki azt írta alá, hogy 'Lehet, azt hitte, hogy Miley vagy!'
- Azt mondtam 'Úristen!' - folytatta a fiatal versenyző - hatalmas Éhezők Viadala rajongó vagyok. 

Candice Glover bevallotta, hogy ő eredetileg nem is tudta, ki is Liam (csak azt gondolta, hogy egy aranyos srác), jelenleg pedig túlságosan elfoglalt ahhoz, hogy megnézze az Éhezők Viadalát.
Ő egyébként is Drake-ért van oda, akinek 2010-es Find Your Love című számát énekelte el a legutóbbi műsorban.
Forrás: AccessHollywood

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése