2013. május 10., péntek

Valami várható május 14-én :)

Az Éhezők Viadala Instagram oldalán (a karakterposzterek a Capitol Couture Instagram oldalán jelentek meg, írom azok kedvéért, akik - hozzám hasonlóan - már végképp nem bírják követni, hogy a Lionsgate hány különböző néven jelentet meg újabbnál újabb oldalakat a különböző közösségi oldalakon) jelent meg valami kódolt üzenet, és hozzá egy fotót a Futótűz könyvváltozatával:


Forrás: HungerGames Instagram - via TheHob

Az üzenet szavai egyértelműen a Futótűz oldalaira utalnak, A Szikrára, a május 14-i dátum pedig egyértelmű.
A lényeg, hogy megint várhatunk valami izgalomra, ráadásul még csak nem is tudjuk, mire, de az biztos klassz lesz. Mondjuk, ami engem illet, arra még nem buzdítanék, hogy újabb mozgóképes anyagra várjunk, stillekre sokkal inkább, sőt, valami konkrétabb posztert is szívesen látnék, amivel teleplakátolhatnák már a mozikat, és ami jól jellemezné a filmet (nekem a Victory Tour poszterek nem az igaziak) és én valami komolyabb interjúkat is örömmel fogadnék a stábtagoktól, de nyilván annak nem lenne ekkora a füstje.
Szerintetek?

8 megjegyzés:

  1. Hát, nekem őszintén szólva fogalmam sincsen, de azért érdekel a dolog. *.*

    VálaszTörlés
  2. 14... az nincs is messze. :)

    VálaszTörlés
  3. a hétfőt amúgy is vártam de most akkor már a keddet is várom :D és fogalmam sincs mi lesz de nagyon várom :D

    VálaszTörlés
  4. ez z kedden vizsgázom töri-ből legalább ez a kis hír majd segít utána/előtte attól függően hogy mikor lessz kint :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az idő eltolódás miatt esténél előbb azért ne számíts semmire. Rossz esetben ez szerda reggel is lehet.

      Törlés
  5. Jópofa, hogy 14re időzítenek.... bár a film 22 lesz, szóval.... na mimdegy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nekem is eszembe jutott.

      Amúgy meg egyre inkább poszterben reménykedek, nekem most az illene a sorba.

      Törlés
  6. Én is a poszter(eke)t tartom a legesélyesebbnek, bár néhány stillnek is nagyon örülnék :D Mozgóképes még most volt, szóval kevésbé valószínű, bár egy rövidke Bts videó néhány új jelenettel hmm.. oké nem álmodozom inkább :D

    VálaszTörlés