2013. május 30., csütörtök

Woody Harrelson szerint klassz lesz a második film

Woody Harrelsonnal a HitFix készített egy (videó)interjút a Szemfényvesztők kapcsán, és ebben az interjúban esik pár szó a Futótűzről. A riporternő a rendezőváltásról kérdezi, amire Woody így válaszol:

- Nagyon felzaklatott, amikor Gary Ross itthagyta a sorozatot, mert kedvelem azt a fickót. De azt kell mondanom, Francis fantasztikus. Nagyszerű pasas, igazi úriember, egy nagyon vidám és kiváló rendező. Tényleg tudja, mit akar, megérti, miről szól ez az egész. Higgyétek el nekem, az egész sorozatnak jót tesz, hogy átvette a kapitányságot. Nagyszerű ember. Bár még nem láttam a második filmet, szóval lehet, hogy azutánra kellene tartalékolnom ezeket a megjegyzéseket. De nagyon biztos vagyok a dolgomban és azt hallottam, klassz lesz a film.

Akit érdekel, az ugrás után megnézheti a teljes videót is:



2 megjegyzés:

  1. Fickó, fickó, fickó :D Amúgy biztos jó lesz, ha Haymitch mondja. :D

    VálaszTörlés
  2. Kiszedtem belőle a szóismétlést, örüljél. :) Szerte-széjjel szégyellem magam, amiért reggel 6-kor még nem hemzsegnek a fejemben a szinonimák, de biztosan a többi magyar nyelvű HG oldalon, amely legalább ennyire naprakész, ez másképp van.
    Amúgymeg a 3-ból kétszer Woody is használta, szóval remélem, legalább annyira szégyelli magát, mint én. :)

    VálaszTörlés