2013. május 5., vasárnap

Nyugi! Már csak 200 nap a Futótűzig :)

És akkor most mondhatom, hogy ez a poszt nem pont az, aminek látszik.
Természetesen a visszaszámlálót kémlelve már foglalkoztatott pár napja, hogy mivel is emlékezzek meg a 200 napos mérföldkőről. Eszembe jutott, hogy össze kellene-lehetne szedni minden eddig megjelent Futótűz anyagot, de aztán Tibi a Media Addict-on megtette ezt, másolatot meg nem akartam. Ráadásul, aki járt erre az év során, teljesen képben van ez ügyben.

Amikor azonban ma keresgéltem a témában, elém ugrott egy oldal - teljesen váratlanul, és sunyi módon :) - amelyen ideillő Éhezők Viadala (ajándék)tárgyakat találtam, és akkor eszembe jutott, hogy van egy félig kész gyűjteményem, amire tegnapi válaszaitok alapján igény is van. Így aztán összekötöm a kellemeset az izgalmassal, és lehet sóvárogni :) Jöjjön néhány - újabb - Éhezők Viadala ajándék/emléktárgy. Vigyázat, hosszú lesz!!

200 nap a Futótűzig termékek:

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy beruháznék egy ilyen poszterre, viszont megvesznék egy ilyen egérpadért, amit a poszter alatt láthattok, és jópofának tartom a csészéket, kulcstartókat is.




Még pár hasonló termék található a KeepCalm oldalán.

A folytatásban pedig pólók, pizsamák, óra, táska, papucs, ékszerek, és még sok-sok minden más, amelyek közül néhány termék számunkra is elérhető!


A legbrutálisabb kínálata a CafePressnek van, amelyek között viszont vannak klasszak, szóval íme egy szubjektív válogatás, de a végén kaptok linket, hogy kedvetekre nézelődjetek :) Az oldalról elviekben hozzánk is szállítanak.

Tudom, a póló sablonos dolog, de vannak közöttük izgalmasak, amelyeket mindenképp érdemes megnézni.

Peeta, Gale. Jó, utcára nem mennék egyikben sem, de alvósnak még jó lehet ;) Mondjuk, ha nincs pasid. :P


A Köszönöm a megtisztelő figyelmet pólót még kifejezetten fel is venném, ha magyarul lenne rajta a szöveg, a Futótűz érkeztével pedig Finnick pólónk is van:


A következő pólón Ruta altatójának szövege található:


Tetszik, hogy nem csak pólók, hanem hosszúujjú felsők is vannak:


Két kifejezett kedvencem következik: a Peetás pizsi, ami többféle nadrággal választható, és az Éhezők Viadala nadrág, ami azért tetszik nagyon, mert bár rajta van a logó, mégse feltűnő, szerintem utcára vagy sportolni bátran használható lenne. 


Nagyon tetszetős a következő óra és mobiltelefon fedőlap:


A mahagónis, ha jólrémlik (hűtő?)mágnes, szintén jópofa, és a REVOLUTION feliratú baseballsapka is ötletes.


A Cafepress kínálatából általam kiválasztott utolsó három termék is figyelemre méltó: a Peetás papucs igazán illeszkedik a nyári szezon érkeztéhez, a neves határidőnapló szintén bejövős, és tetszik a táska is, amellyel hirdetheted, hogy Te igenis ott leszel a Futótűz novemberi bemutatóján :) Ami már csak 200 nap !! :)))





Az Etsy kézzel gyártott termékeiről, leggyakrabban ékszereiről híres, aki szeretei az efféle csecsebecséket, az örülni fog a következő válogatásnak. Az eredeti oldalon - amelyet szintén a válogatás végén linkelek - forintosított árak is megjelennek, de nem néztem utána, az Etsyről mi tudunk-e rendelni, aki tudja, ne titkolja el :)

A következő zsebóra és medál egészen olcsócska, alig 800 Ft összegekért elérhető. A zsebóra gyanúsan olcsó, a medál is max akkor reális, ha bizsu. 


Aki szereti a karkötőket és fülbevalókat, az is megtalálhatja a számítását:


Nekem nagyon tetszik ez a füzet/határidőnapló, mondjuk 2600 Ft-nyi összeget nem adnék érte. Aki pedig olyan nadrágban szeretne edzeni, mint a filmben, az is megteheti, de jóóól ki kell nyitnia a pénztárcáját, ugyanis 31.000 Ft-nak megfelelő összegért hozzáférhető. Akinek kell, gyorsan csapjon le rá, mert viszont csak egy darab van belőle!!


Az Etsynél is van amúgy választék bőven, ez csak néhány termék volt az elérhető több, mint 7000(!)-ből. Aki szívesen nézelődne hasonlók közt az ITT teheti meg. 

Ereklyecenter

Én még innen sem rendeltem, de ez itthoni oldal szóval biztos működik. Korábban volt is talán innen ajánlás, úgyhogy próbálok nem önismétlő lenni.

Nyilván a Gale-es kulcstartó az én szívem csücske, de van ám Peetás póló is, ami klassz-klassz, de a 7200 Ft-ot én kicsit sokallom érte:


Nem mondom, hogy kiraknék egy ilyen párnát, pláne nem 6200 Ft-ért, de azért jól néz ki. A legelvakultabbak a következő Peetás takaróval is takarózhatnak, ha hajlandóak kiadni érte több, mint 10.000 Ft-ot. Pedig ez is dögös ám:


A következő pénztárca is bejövős lenne, kár, hogy közel 10.000 Ft ez is. Az oldalról többféle poszter is rendelhető egyébiránt, az összes (Éhezők Viadalás, tehát még nem NEM Futótűz) karakterposzter is, egységesen 2280 Ft-ért. Nekem ez a poszter kellene/kellett volna, de nem bírtam szerezni :(


Az Ereklyecenter Éhezők Viadala kínálata ITT elérhető.

14 megjegyzés:

  1. fúú én valamikor a claire'sben láttam éhezők viadalás (Peetás) noteszt, csak az is 2-3000 Ft volt :/ meg kulcstartó is volt, azt már nemtom mennyiért, én ink magamnak szoktam csinálni "ereklyéket"
    Futótüzes (Katniss karakterposzter) poszter meg van a mostani bravóban (fogalmam sincs mekkora, csak láttam a címlapot)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a két Etsy-s nyaklánc nagyon tetszik :) Köszi Ancsi ^^

    VálaszTörlés
  3. Huu, nagyon bejön az a zsebóra *.* Mondjuk nekem már van saját Mockingjay kitűzőm :33 (felvettem a ballagáson, mert mindenki ünneplőben volt, és az volt az Aratás xD)

    VálaszTörlés
  4. Etsy-ből az a zsebóra rendelhető Magyarországra?

    VálaszTörlés
  5. A pólók eléggé bejövősek :D Alvósnak is jó lenne, de én moziba is simán felvenném :P Aztán az a zsebóra *_*
    A HOPE feliratú karkötőt is elfogadnám, és a Gale-es kulcstartót is :D Amúgy az ereklyecenter már évek óta ilyen rohadt drága.... Irreálisan sokat kérnek a cuccokért + a szállítási költéség sem olcsó...

    VálaszTörlés
  6. Nekem van ilyen zsebórám, de én a vateráról rendeltem már vagy két hónapja, és pnt olyan poszterem van amilyet kiraktál Ancsi.

    VálaszTörlés
  7. Há, a Thank you for your consideration póló nagyon vagány, én angolul is simán felvenném. :D A legtöbb cucc azért itt erős már nekem, a zsebóra tetszik még, nyakláncot meg már szeretem is , bár nem ilyet, hanem antikolt rezet. :)

    Egyébként nekem ez a kedvenc Az Éhezők Viadala poszterem, amit kiraktál, Ancsi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Honnan van az antikolt réz nyaklánc? :)

      Törlés
  8. Húúúú 200 nap én már teljesen kikészültem eddig is, mi lesz még a kövi 200 napban..:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi-mi? Hát nagy részén nyári szünet :D Nyugiii! :)

      Törlés
  9. Máris itt a 200as forduló, pedig csak most volt a 300...hogy repül az idő :)
    Nekem az egér pad tetszik nagyon, talán azért, mert pont kellene egy :) a zsebór ais szép, azokat amúgy is szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most látom a pár elírást :S egérpad, zsebóra:)

      Törlés
  10. Egyébként... olyan érzésem van, mintha most lett volna a 400-as bejegyzés, aztán a nyár meg úgyis elillan 3 másodperc alatt...tényleg nem sok ez már. :D

    VálaszTörlés
  11. En a New Yorki FAO Schwarz aruhazban vettem magamnak fecsegoposzatas kituzot 13 dollarert. Egyebkent kulon kis reszleg volt Az Ehezok Viadala termekeknek, a Training Center Polo peldaul 45 dollar volt.

    VálaszTörlés