2013. február 22., péntek

Katniss és Peeta Győzelmi Körút poszterek

Mindjárt hozom a részletes(ebb) infót, addig nézegessétek a képet. Issteni!!

A képet amúgy a Lionsgate az Éhezők Viadala és a The Capitol PN oldalán is közzétette, hasonló, felhívás jellegű üzenetekkel:

Az Éhezők Viadala Hivatalos oldalán írt felhívás így szól:
A Kapitólium büszkén jelenti be a 74. Éhezők Viadala Győzteseit, Katniss Everdeent & Peeta Mellarkot, akiknek neve a Győzelmi Körutat is fémjelzi. További hírekért keresse a Capitol PN oldalát.


A Kapitólium oldalán pedig ezt írják: 
Panem, figyelem! Coriolanus Snow elnök örömmel jelenti be az idei Győzelmi Körutat, amelynek főszereplői Katniss Everdeen & Peeta Mellark, a 74. Éhezők Viadala Győztesei. A Kapitólium előírja, hogy a jeles eseményre minden körzetnek méltóképpen fel kell készülnie! További utasításokért keresse területi tisztviselőit!

És most esik le, hogy 22-e van, vagyis ez a film készítőinek hófordulós ajándéka lehet.
Aki képben volt már az Éhezők Viadala előtt, az emlékezhet, hogy a film közeledtével akkor is kaptunk egy-egy meglepetést, és épp a hófordulós napokon, amely akkor 23-a volt. Például 2011. december 23-án, 3 hónappal az Éhezők Viadala előtt hallgathattuk meg először a Taylor Swift Safe and Sound-ját, és bár a következő kettőt most nem bírom visszakövetni, mi is volt pontosan, mégis rémlik valami ilyesmi. Azért ez a mai, 22-i akció nem feltétlenül véletlen, hiszen mához 9 hónapra következik a film bemutatója! :)
Ha nincs igazam, bocs az "összeesküvés elmélet"ért. Azért jól hangzik, nem? ;)

Forrás: Hunger Games FB

UPDATE: Időközben a HitFix megjelentetett egy másik posztert is, ugyanennek egy sokkal távolabbi verzióját, amelyet a folytatásban nézhettek meg.
Amúgy nekem baromira tetszik, hogy most új színvilágot is láthatunk a sok korábbi nagyon sötét poszter után.

UPDATE, 02.23.: Krigin talált egy harmadik verziót is, mivel chatből nehéz kivarázsolni, azt is megnézhetitek az ugrás után.
Éstovábbá: Az első kép baromi-nagy-felbontású verzióját ITT találjátok.


Forrás: HitFix

És van még egy verzió, bár az szerintem nem hivatalos, csak az alsó kép HQ verziójából vághatták ki:


18 megjegyzés:

  1. http://media.tumblr.com/tumblr_m28tekSDed1qa422f.gif

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ??? Ezt biztos ide szántad? :O

      Törlés
    2. Biztos, azt akarom vele kifejezni, hogy készen állok a filmre. xD

      Törlés
    3. Ja. :)
      Én ezzel kb tavaly március 22. óta így vagyok :D És most már túl vagyunk a várakozás felén!!!

      Törlés
  2. Wow, ez nekem is nagyon tétszik. Végre egy jó háttérkép, már régen volt Éhezők viadala témával. :)

    VálaszTörlés
  3. De szuper ez a kép! *.* Peeta nagyon jól fest rajta. :)

    VálaszTörlés
  4. WOW!
    Nagyon bejön és, ami az összeesküvős elméletet illeti ÁMEN! :D

    VálaszTörlés
  5. Nem bírom elhinni, hogy már itt tartunk! Még jobban várom, mint ahogy eddig vártam!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Hát ez teljesen új "dizájn"...és nagyon jó :D
    Az elméletre pedig Ágival egyetértésben ÁMEN! :)

    VálaszTörlés
  7. Húúú jbitang jók lettek :)
    + 1 kép (teljes alakos Peeta&Katniss) Hitffix oldalán találtam: http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/251630_10151469083035743_1193004058_n.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Bár szerintem ez nem másik verzió, hanem a másodiknak egy kivágott részlete, de attól még jó :)

      Törlés
  8. BAAAA...nagyonnagyon jók ezek, annyira jó, hogy nem csak az arcuk látszik :)

    VálaszTörlés
  9. Személy szerint nagyon odáig vagyok attól, milyen jól néz ki Josh/Peeta világosban!! Már-már dögös.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, pont ugyanerre gondoltam én is. :D

      Törlés
    2. Milyen igaz :) ;)
      wáááá nagyon várom már a filmet *-* kezdek azon gondolkodni, hogy addig újraolvasom a könyveket. Csak most lehet, hogy inkább az érettségire kellene készülnöm :D

      Törlés
    3. Én úgy fogom majd október végén, november elején elkezdeni, hogy 1. könyv, 1. film, 2. könyv, 2. film meg a moziban...aztán a 3. meg majd valamikor. xD

      Törlés
    4. Nóci, simán jó az érettségire készülés közben is, én a második részt biológiaversenyre készülés közben olvastam, és nem látszott az eredményen. :D

      Törlés
  10. Juuuuj, de jó képek ezek!:) Gyönyörű!

    VálaszTörlés