2012. április 16., hétfő

Hitler megtudta, hogy nem Gary Ross rendezi a Futótűzt...

Hát, halljátok, ez a videó egyszerűen zseniális. A magyar feliratoshoz kellene nekem egy eredeti felirat nélküli videó, amit most nem állok neki keresni, meg a feliratozással is molyolni kellene kicsit, de a gyöngébb angolosok kedvéért lefordítottam a feliratot. Annyira jó, hogy nagyon :) Köszönet eszternek, amiért felhívta rá a figyelmünket!


...amint azt látják, ez produkálta minden idők harmadik legjobb mozis nyitását,
a siker Amerikából indult ki, majd lassan terjedt világszerte,
rajongótábora egyre nagyobb és erősebb, mint valaha,
ezerszámra nyílnak a neki szentelt tumblr oldalak.
HITLER: - Történt valami a rajongótáborban, amiről tudnom kellene?
- Uram... megtudtuk...
... Azt olvastuk az egyik tumblr oldalon, hogy nem Gary Ross fogja rendezni a Futótűzt,
és azt fontolgatják, hogy az Alkonyat rendezője Cathrine Hardwick vegye át a helyét.
...
HITLER: - Ha van önök között elvakult Alkonyat-rajongó, az hagyja el a termet.
- Hogy mert minket elhagyni???
Azok után, amin keresztül mentünk!
Azok után, hogy azt nyilatkozta, mennyire kedveli Jennifer Lawrence-t!!
Ő volt a legjobb dolog, ami történhetett ezzel a rajongótáborral!
Erre ő itthagy minket, mintha csak senkik volnánk!
A minimum amit megtehetett volna, hogy velünk marad, miután annyi mindent kihagyott ebből a filmből!
Hol volt az "Azért jöttél, hogy végezz velem, drágaságom?" sor???
Hova lett a műláb???
- Szerintem a műláb [kihagyása] nem volt olyan nagy ügy.
HITLER: - Már hogy ne lenne nagy ügy??? Az a láb MŰ!
Most írhatom újra az egész "A műlábú fiú" című fanfiction-ömet!
- Talán az Alkonyatos nő majd több mindent benne hagy a filmben.
HITLER: - Nem fog, mert nem hagyom, hogy ő rendezze meg!
Nem engedem!!!
Aztán majd kiválaszt valami Robert Pattinson-féle seggfejet Finnicknek!
Hogyan rakjam majd ki az arcát a tumblr oldalamra??
Meglátjátok, majd Peeta is ragyogni fog, mint egy kis puhány pöcs!
Ostoba szerelmi háromszöget csinál majd az egészből!
Ez nem egy romantikus történet, ez az életben maradásról szól!!
Most, hogy Gary elmegy, majd egy szar filmet kapunk!
És nem lesz miért élnem!
Azért hagyott itt, hogy meghaljak!
Megszakad a szívem! A SZÍVEM!!!
Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ez megtörténik!
Egyszerűen imádom Gary Rosst...
Ő volt az egyetlen, aki megértett minket!!
Soha nem találnak még egy olyan rendezőt, amely ilyen szenvedélyesen szereti a könyvet!
És aki ennyire kedveli Jennifer Lawrence-t.
Már megvolt az elképzelése, ki játssza majd Finnicket!
És most már soha nem tudjuk meg, kire gondolt!
Nyugi, majd valaki jópasit választanak!

8 megjegyzés:

  1. Köszi a feliratozást. Nagyjából megértettem, de néha eléggé hamar eltűnt a szöveg:D Nagyon nagy ez a videóxD De én az utolsó mondatnál kezdtem el igazán röhögni, nem tudom miért:D

    VálaszTörlés
  2. Ez állat :D "A műlábú fiú" fanficton XDDD
    Köszi a fordítást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a műlábú fiú magyarul amúgy nem is jön ki jól. Mivel kinn Peetát a "boy with the bread"-ként említik, ami nálunk inkább a "pék fia". Szóval a kintire jól rímel a "boy with the fake leg", ezt viszont mégsem fordíthatom úgy, hogy a "műláb fia" :D

      Na, mindegy, de ritka jó paródia, a csillogó Peetától, az Alkonyat-rajongók kivonulásán keresztül a megszakadó szívig minden egyes sor megállja a helyét. Ütős, irónikus, ötletes. :))

      Törlés
  3. Ezen még most is szakadok!! :D Egyébként nekem is ilyen gondolataim támadtak, amikor megtudtam..

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó lett szakadtam xD. Robert - Finnick - es résznél kezdtem el nagyon röhögni :D Műlábú fiú fanfic...a kreativitás határtalan :)

    VálaszTörlés
  5. Már 10 perce ezen röhögök :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ez a videó/szövegezés nekem is nagy kedvencem :)))

      Törlés