2012. április 5., csütörtök

Az Éhezők Viadala szereplői kinti újságokban

Miután bemutatták a filmet, hirtelen megugrott a film szereplőinek jelenléte a kinti újságokban, most ezekből válogatok: címlapok, fotók, szkennek következnek:

Először is íme a trió a brazil Capricho címlapján:


Éhezők Viadala a Seventeen magazin áprilisi számában:

A képet maga Alexander Ludwig osztotta meg velünk Twitterén

Az ugrás után Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Willow Shields, Alexander Ludwig, Leven Rambin és Amandla Stenberg anyagai találhatóak!
Jennifer Lawrence Rolling Stones címlapját már láttuk, ám itt van még pár kép róla ugyanebből a magazinból:



Jennifer másik sorozata a német Interview magazinból származik, annak a címlapját is beraktam már múltkor, most ebből is pár szkennt láthattok. Mondjuk ezeket a bodys képeket nem fogom megérteni, biztos szüksége van ezekre Jenifernek, amikor olyan kaliberű film főszereplője, mint Az éhezők viadala??? Vagy csak én vagyok nagyon vaskalapos?



Jennifer egyébiránt a Cosmo Girl indonéziai kiadásának április címlapján is látható:


Joshról is két sorozatunk van, az első még a Nylon magazonból származik. Tényleg nem lehet erről a fiúról előnyös beállításokat készíteni??



 Ezek a képek is a Katniss&PeetaOnline-ról származnak

Na, hogy Josh-sal is lehet kezdeni valamit, ha fotókról van szó, azt az InStyle magazin képei mégiscsak bizonyítják. Ezek már az én kényes ízlésemnek is kellőképpen dögösek :)))



És bónuszként még egy, Josh életútját követhetjük ezeken a képeken. Aranyos :))


Leven Rambinnal a Shape magazin által kerülhetünk formába. A férfi látogatóknak igazi csemege :)




Alexander Ludwig a DaMan 2012. április-májusi számának címlapján és hasábjain feszít:




 A képek csak ízelítők, még többet láthattok belőlük a JustJared oldalán!!

Amamdla Stenberg a Justine magazon 2012.április-májusi számának címlapjára került:


Willow Shileds-ről pedig Josh-hoz hasonlóan szintén a Nylon magazin oldalán láthatunk néhány képet:


 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képet készültek. Jennifer annyira szép*.* Örülnék én egy ilyen külsőnek:D Joshról az első fotósorozat tényleg elég gagyi lett, na de a második... na az már jó:P Willow Shields képei még amik tetszettek. Kár, hogy Liamról mostanság nem készültek jó kis szexi képek, hogy csorgassam a nyálam utána:P

    VálaszTörlés
  2. Hát, én részemről nem pontosan értem, miért keel Jenniferről ilyen kurvás képeket csinálni, azok messze vannak a széptől, az én szemszögemből... De a RollingSzone utolsó kinagyítottján pl. tényleg szép.
    Szerintem amúgy Alexander képei között van még egypár vállalható, és Leven Rambin sportos képei is jók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ezzel én is egyetértek..:) és ami azt illeti nekem az Éhezők Viadalában a barnás vagy hogy mondjam sötétebb haja jobban áll neki mint a szőke.

      Törlés
  3. Azért szerintem nem kurvásak azok a képek, sztároktól láttam már sokkal rosszabbakat, de hát ki hogy látja:D Ja most látom, hogy őket bele se írtam. Alexander személy szerint nem nagyon jön be, nem tudom miért, de itt a képeket egész jó:D Leven Rambin pedig szintén nagyon szép lány, jó választás volt Glimmernek:) Jaj és Amandláról a kép nagyon aranoys:D

    VálaszTörlés
  4. Húúú Josh bónusz előtti képe WOW*.*

    VálaszTörlés
  5. Csak azt tudnám, minek egy 11 éves kislányra magassarkút adni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, itt először beeírtam, hogy nekem kicsit koravének a Willow-képek, aztán kitöröltem a kiscicás láttán. De igen, egyetértek.

      Törlés
  6. Josh 2. és Alexander Ludwig sorozata bejön (kivéve a lenyalt haj, mert az borzalmas szerintem.)
    Baby Josh nagyon cuki ;)
    Jennifer és Willow több helyen már túl sok nekem. :/

    VálaszTörlés