2015. július 19., vasárnap

További Éhezők Viadala érdekességek a Comic Conról

A Collider ugyan csak a napokban tette közzé videóit, közel egy héttel a Comic Con után, mégis tartalmasabb interjúkat sikerült készíteniük, mint a korábbi anyagok. Ezúttal Josh-sal arról beszéltek, hogyan készült fel a kínzások következményeire, Willow-val arról, hogyan változott Prim és mire számíthatunk tőle az utolsó filmben (oké, tudom, ez a leggyengébb része, mert erről már többször olvashatunk), azonban Nina Jacobson is megszólal, mégpedig folytatás, előzményfilm és spin-off témában...


Összefoglaló a folytatásban.



Tudjuk, hogy Peetának a vadászdarázs méreg miatt vannak mostanra gondjai, adott-e neked Francis bármilyen életből vett referenciát, hogy jobban megértsd, min megy át a tested?
Sokat beszélgettünk a kínzásokról, amelyeken Peeta keresztülment a Kapitóliumban, és hogy általában milyen érzés megkínozva lenni és milyen poszttraumás stressz várható utána, és hogy a vadászdarázs méreg az agymosás eszköze gyakorlatilag, amiből elég nehéz és nagy kihívás felépülni.

Primnek elég jelentős szerepe lesz a film második felében, és a rajongók már tudják, min megy majd keresztül, de tudnál mondani valamit, ami meglepi majd őket?
Igen, úgy gondolom, hogy izgalmas lesz a rajongók számára látni, mivé fejlődött. Az első filmben még csak egy kislány volt, a másodikban már kicsit érettebb volt, de igazából ebben az utolsó két filmben találja meg önmagát, egyre bátrabb lesz, kiáll a családja mellett és harcol a forradalomban is. Nővérként a maga módján részt vesz majd a forradalomban.
Eltettél-e valamilyen jelmezt vagy kelléket a forgatásról?
Nem, mert túlságosan paráztam attól, hogy bármit is lenyúljak. Volt rá példa, amikor valaki ajánlotta, hogy vigyem haza az aratási jelmezemet, mire én mondtam is, hogy rendben, de túlságosan féltem attól, hogy bármit is elhozzak. Szóval erről lemaradtam.
Pedig négy film után megérdemelnéd!
Nos, az aratási jelmezem a Vándorkiállításon van a Times Square-en.

Ebben a szakmában nehezen szoktak veszni hagyni egy ilyen jó dolgot, ráadásul ebben a világban benne van a lehetőség, hogy készítsenek folytatást, előzményfilmet vagy spin-offot, hogy még jobban beleélhessük magunkat ebbe a világba. 
Ami engem illet, én azt mondom, hogy ha Suzanne Collins-nak lesz ezzel kapcsolatban egy története, amit ő el szeretne mesélni, én egy szempillantáson belül ott leszek, hogy megcsináljuk. Úgy érzem, mi elmeséltük Katniss történetét és őszintén szólva nem tudom, milyen más történetet lehetne elmesélni, de ha Suzanne-nek lesz mit elmesélnie, akkor én állok rendelkezésre.
Egy Finnick-Annie előtörténet?
... [Nina nem válaszol semmit, csak mosolyog :)]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése