2015. január 27., kedd

Kiválasztott 2. rész - Tűzpróba döntő az MTV Movie Brawl-on

2 év után újra döntőben az Éhezők Viadala az MTV Movie Brawl-on! 

A Kiválasztott 2. része sokáig 60%-hoz közeli értékkel vezetett a legjobb négy között, ám a Bosszúállók majdnem bosszút álltak, mert a végére előnyünk 53% alá olvadt, de szerencsére megmaradt. Eközben a másik ágon az Útvesztő második filmje, a Tűzpróba 90-10%-hoz közeli aránnyal verte a mindeddig magabiztosan menetelő Tökéletes Hang 2-t.

Így alakult ki az MTV Movie Brawl végső döntője, amelyben tehát a Kiválasztott 2. része az Útvesztő: Tűzpróbával méri össze erejét.
Noha az Útvesztőnek még nincsenek olyan hagyományai, mint immáron az Éhezők Viadalának, láthatóan nem számíthatunk arra, hogy könnyű ellenfél lesznek. Már most, a szavazás beindítása után kevéssel ők vezetnek, rajongótáboruk pedig mindvégig erőt sugárzott az egyes fordulók során a másik ágon. Elsőként a Jurassic World-öt, majd (érdekes, hogy csak éppenhogy) a Queen of the Desert-et, azután a Csillagok Háborúját végül a szintén közönség kedvencnek számító Tökéletes Hang 2-t győzték le. 

Noha azt én magam is bevallom, hogy mivel számomra a Tűzpróba könyvverzióban sem annyira jött be, és mert az Éhezők Viadala mégiscsak a szívem csücske, én nyilván a Kiválasztott 2-nek szurkolok, azonban megkérek mindenkit, hogy lekicsinylő módon ne nyilvánuljon meg az "ellenfél"-ről, mert az nem is lenne méltó rajongótáborunkhoz, másrészt pedig nagyon komoly és reális esélye van a Tűzpróbának a végső győzelemre!
Szerencsére azonban ez senkit nem gátol meg abban, hogy akár mindkét filmet megnézze és akár mindkettőt szeresse is sok más filmmel egyetemben. Ne feledjétek, ez egy játék :) Szavazni ITT tudtok, mindenkinek jó szórakozást a játék utolsó fordulójához, a végeredménnyel pedig péntek este jelentkezek. [Családi okok miatt, lehet, hogy nem is azonnal az eredmény kihirdetése után, de mindenképp még az este folyamán.]

Íme a szavazásra buzdító videó, a tabella pedig ezúttal az ugrás mögé kerül.


Get More: Music News





10 megjegyzés:

  1. Jajj, ne! Ettől féltem. Végig erre a két filmre szavaztam, és féltem, hogy a két kedvencem kerül egymás ellen. Mondjuk számítotttam rá, hogy nem fogják előbb egymás ellen rakni őket. De érdekes lesz a végeredmény, kiváncsi vagyok rá.

    VálaszTörlés
  2. Emberek!
    Nehéz ez, hogy olyan filmek vannak a döntőben, amiket nagyon várunk, ezért lehet, hogy nem mindenki tud dönteni! De én tudom, a Kiválasztott második részére szavazok, mert ez az utolsó film, és adjuk meg a tiszteletet ezzel, hogy rászavazunk. Útvesztő film jövőre is lesz, de akkor már nem szavazhatunk több THG-ra! Szóval hajrá Mockingjay Part 2! :)

    VálaszTörlés
  3. Előttem már nagyon jól érveltek a többiek! Én is mindkét filmre nagyon kíváncsi vagyok, és még annál is jobban várom őket. De azért persze inkább Mockingjay!:) Ráadásul utolsó felvonásként már csak jelképesen is megérdemelné az első helyezést. Jövőre meg befuttatjuk az Útvesztő 3. részét!;)

    VálaszTörlés
  4. Azért miközben ilyen nagyvonalúak vagytok a Tűzpróbával szemben, időnként nézzetek rá, hogy jelenleg is ők vezetnek :D

    VálaszTörlés
  5. reggelre a kintiek nagyon belehúztak, már csak 0,3 %-kal vezetnek! :D

    VálaszTörlés
  6. Hát most éppen negyvennyolc százalékon vagyunk :/ húzós lesz az biztos. Akármelyik is nyeri, csak egy hajszállal fog több százalékot kapni, mint a másik. Szóval hajrá! Aki eddig nem szavazott, az most mindennképp tegye meg! Amúgy meg teljesen azon az állásponton vagyok, mint az előttem szólók :)

    VálaszTörlés
  7. Nem véletlenül mondtam, hogy a Tűzpróba nem lebecsülendő ellenfél :)
    Annak meg külön örülök, hogy nem kellett még moderálnom, klassz csapat vagytok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is becsüljük le, csupán most nem neki szurkolunk :D

      Törlés
  8. Ha veszít a THG,akkor is volt tanulsága ennek az egésznek.Összehozta a világ összes(lehet hogy nem az összes) Éhezők Viadala rajongóját,és együtt értük el.Úgyhogy pacsi nektek,ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés
  9. Reggelre átvettük a vezetést! :D Jó lenne nyerni, egyrészt THG, másrészt, utolsó film, jár neki a tisztelet! :)

    VálaszTörlés