2013. január 25., péntek

Visszaszámlálás: 300 nap a Futótűz bemutatásáig

Tudom, hogy alig pár napja volt egy másik visszaszámlálós rovat, és magam sem örülök, hogy így összecsúszik a kettő, de önismétlő sem szeretnék lenni. Ezúttal rajongói alkotásokat hoztam, amelyek jól jelképezik, hogy szerte a világon nagyon sokan várjuk a filmet.

Először is Toby rajzait szeretném megosztani veletek, nekem - személy szerint - nagyon tetszenek, és hálás vagyok, amiért elküldte nekem őket. Fogadjátok szeretettel:



Az ugrás után pedig összegyűjtöttem néhány nemrégiben készült nagyobb hatású rajongói videót:







7 megjegyzés:

  1. Uhh Toby! Gratula! Nagyon tetszenek! Igazán profik, a másodiknak nagyon tetszenek a színei.

    A két fanmade videó közül nekem főleg az első jön be, rövid, de hatásos.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm hipp és köszönöm Ancsi, hogy kitetted! :)
    Általában nem nagyon szeretem a fan trailereket, de innen az első tényleg egész jó lett. :D
    Mellesleg húha, még 300 nap... ._.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem pedig miénk a megtiszteltetés :) Klassz képek, köszi értük!

      Törlés
  3. Hű Toby, gratulálok a rajzokhoz, nagyon tetszenek!
    A videók közül nekem is az első tetszik jobban, tényleg nagyon hatásos.

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek az előttem szólókkal! Gratulálok Toby!

    VálaszTörlés
  5. A rajzok nagyon szépek, látszik rajta a sok munka, ami megérte :) A videók közül nekem is az első jön be. Rövid, velős, ütős :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek a dicséreteket, aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés