2013. január 31., csütörtök

Fanfic sarok

Ezekért a nagyívű jelenségekért, franchise-okért való rajongásaink egyik velejáró eleme, hogy kielégíthetetlen. Sokatoktól olvastam múltkori írásaitokban is, és magamról is tudom, hogy ha az embernek akad egy kis ideje, szívesen keresgél a neten olyasvalamit, ami visszavarázsolja kicsit a kedvelt hangulatba. Gondolom én, ennek kapcsán születhetnek a rajongói írások, a fanfiction-ök, amelyek vagy az adott sorozattal vagy annak szereplőivel foglalkozó történetek. 

Amikor elkezdtem foglalkozni az oldallal, még ilyenekből se nagyon volt, mostanra azonban már szélesebb rétegek érdeklődését felkeltette a sorozat, és szerencsére vannak köztünk olyanok, akik nem csak olvasnak, írnak is. Jelen pillanatban két rajongói írást szeretnék ajánlani: mindkettő Josh Hutchersonról szól. 

Az egyik Eszter írása, amely egy Josh-Jen románcot készül feldolgozni, és We are both crazy a címe.

A másikat Nilla tollából olvashatjátok, És mégis figyelek rád címmel.

Bár láthatjátok, hogy nem vagyok az a linkcserélgetős típus (és alapvetően ez a jövőben sem fog jelentősen változni), mégis úgy gondolom, a hasonló történeteknek helye van az oldalon, úgyhogy ezt a két linket is megtalálhatjátok majd az oldalsávban.
Ha másnak is van hasonló története, amit szeretnétek megosztani, nem tilos továbbra sem, ám én továbbra sem teszek ki ipari mennyiségben hasonlót. Nagy elvárásaim nincsenek (főleg, hogy én nem valószínű, hogy olvasok ilyet - az Alkonyat esetében sem sokat olvastam), de: nem fogok kitenni olyat, akinek az írásában hemzsegnek az alapvető helyesírási és szövegbeviteli hibák (vessző, pont után szóköz, stb. - illetve nem 1-2 elgépelésre gondolok, tudom, olyan nálam is van), és le fogom szedni azokat, akik nem frisselnek rendszeresen (legyen mondjuk egy hónap a "türelmi" idő).

UPDATE: Időközben ki is raktam a két linket oldalsávba is, a Movie Brawl helyére!
Jó olvasgatást mindenkinek, a szerzőknek pedig izgalmas történeket és jó ötleteket kívánok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése