2013. január 14., hétfő

Jennifer Lawrence és Taylor Swift a Golden Globe díjátadóján

A csajok kitettek magukért, mindketten gyönyörűen festettek a Golden Globe alkalmából, amelyen Jennifer Lawrence megnyerte a Napos oldalban nyújtott szerepléséért a Legjobb színésznő díját:

Forrás: PopSugar - Just Jared

A Safe and Sound sajnos nem lett díjazott (abban a kategóriában Adele Skyfall című száma nyert), Woody Harrelsonról és Philip Seymour Hoffmanról pedig se képeim, se infóim. Ezeket - és az első reakciókat - délután pótolom, itt viszont megnézhetitek, amikor Jennifer Lawrence átveszi díját:



UPDATE: Az ugrás után még Toby Jones is látható a Golden Globe-on és Josh Hutcherson és Jena Malone a díjkiosztó utáni afterparty-n.



Forrás: Zimbio

8 megjegyzés:

  1. Wow, ez az első Jen féle ruha, amire azt mondom, hogy kéne nekem is. Gyönyörű!

    Amúgy csak nekem áll föl a hátamon a ször a díjakat felkonferállók poénkodásától? De úgy mindig, minden díjátadon, nem csak most. :)

    VálaszTörlés
  2. Igazad van tényleg annyira süt róluk általában, hogy súgógépről olvasnak, de Will Ferrel-ék felkonf-ja bőőőven túlzás volt más konferálásokhoz képest is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, hogy valami kedveset is mondjak :): tényleg jól néztek ki mind a ketten( Taylor, Jen), és jó volt látni Jen-en, hogy őszintén örül a díjának :)

      Törlés
    2. Úgy érzem, nem sokat vesztettem, hogy nem néztem végig a videót. :)
      Egem brutálisan hidegen hagynak ezek a díjkiosztók, csak a "nép nyomására" ;) hozom őket :D Na jó, fogalmazzunk úgy, hogy azért, mert látom, hogy van rá igény!!

      Törlés
    3. Ez a ,,nép nyomására" jó, nekem tetszik :)
      amúgy tényleg nem vesztettél sokat...HBO-n 5 percenként 10 perces szünetek voltak...azt hittem falnak megyek :S

      Törlés
    4. a PCA-t még bevállaltam, mert ott több ember jelent meg aki érdekelt, meg az kötetlenebb egy kicsit, de ott is a stream-en olyan szinten mentek a reklámok, hogy a show végére el tudtam mondani a Cover Girl összes reklámjának a szövegét.. Eléggé lehangoló volt :)
      Az Oscart még nézném is, ha nem lenne olyan marha hosszú, bár valszeg bele fogok nézni hogy lássam mit művel Seth Macfarlane :)

      Törlés
    5. Hát igen...az bizony érdekes lesz...mintha Dorothy-t az Oz-ból összehoznák a Jersey Shore szereplőivel, de akár még jól is elsülhet:)
      Én a hosszúságával kapcsolatban már eltompultam a 8 év alatt amióta nézem :)

      Törlés
  3. First off I want to say superb blog! I had a quick question in which I'd like to ask if you don't mind.
    I was interested to find out how you center yourself and clear
    your thoughts before writing. I have had trouble clearing my thoughts in getting my ideas out there.
    I do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are wasted simply just trying to figure
    out how to begin. Any ideas or tips? Kudos!


    Take a look at my blog - bathroom in northern virginia

    VálaszTörlés