2012. február 13., hétfő

Dalok a 12. körzetből és azon is túl

Ez a címe az Éhezők Viadala filmzenei albumának, amelynek ma megjelent a számlistája is. :)
A már megjelent számokat, amelyek a YT-on is megtalálhatóak, linkeltem. Az album egyébiránt március 20-ától kapható meg odakinn. Hazai megjelenésről mindig nem tudok, de amint kinn megjelenik az album, azonnal felkerülnek a számok YT-ra is, arra lehet számítani.




  1. Taylor Swift (feat. The Civil Wars) – “Safe & Sound”
  2. Taylor Swift – “Eyes Wide Open”
  3. Arcade Fire – “Abraham’s Daughter”
  4. Kid Cudi – “The Ruler & The Killer”
  5. Miranda Lambert (feat. Pistol Annies) - “Run Daddy Run”
  6. The Civil Wars – “Kingdom Come”
  7. The Decemberists – “One Engine”
  8. Glen Hansard – “Take the Heartland”
  9. The Low Anthem – “Lover is Childlike”
  10. Punch Brothers – “Dark Days”
  11. Secret Sisters – “Tomorrow Will Be Kinder”
  12. Birdy – “Just a Game”
  13. Ella Mae Bowen – “Oh Come & Sing”
  14. Jayme Dee – “Rules”
  15. Carolina Chocolate Drops – “Reaping Day”
  16. Neko Case – “Give Me Something I’ll Remember”
Forrás

Ma éjszaka pedig megjelenik a Safe and Sound videoklipje is, ha megtalálom reggel, hozom! :)

3 megjegyzés:

  1. Húúú! Erre vártam!! :))
    Fura egy válogatásnak ígérkezik... Az előadók nagy részéről még egyáltalán nem hallottam... bár akikről meg igen, azok a kedvenceimhez tartoznak (kivételt képez Swift kisasszony) :))

    Szóval nem tudom. Kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Vannak olyanok, akiket nem ismerek, de Taylor Swiftet, a The Civil Wars-t és Birdyt szeretem, ja meg Kid Cudit is bár eléggé elcsodálkoztam mikor megláttam a listán. Mindenesetre kíváncis vagyok, mondjuk engem a legjobban Ruta dala érdekel:)

    VálaszTörlés