2012. június 12., kedd

Philip Seymour lesz Plutarch Heavensbee??

Azt mondja a Playlist cikke, hogy a Deadline és Variety is arról ír, hogy a Lionsgate Philip Seymournak ajánlotta fel Plutarch Heavensbee szerepét. Ahogy most gyorsan utánakerestem, igazából egy Tweet-et találtam ezzel kapcsolatban. A Lionsgate nem kommentálta a bejelentést, tehát még ezt sem kell hivatalos tájékoztatásnak venni:


UPDATE:
Amit mindenképp szerettem volna kiegészítésként, az kép a jelöltünkről.


Érdekes amúgy, hogy én sehogy se képzeltem el Plutarchot, illetve valahogyan mégis, mert nem így :)
Ha megjön a hivatalos állásfoglalás, még visszatérünk a témára.

UPDATE, 2:
A The Hollywood Reporter is megerősítette, hogy Seymournak felajánlották a szerepet, és világos, hogy hivatalos bejelentés azért nincs még, mert Seymour még nem mondott igent az igen csábító ajánlatra! De mivel hasonlóan működött a dolog Francis Lawrence-nél is, szerintem ezt kb félhivatalos információnak tekinthetjük most már. A THR egyébiránt azt írja, Seymour neve már hetek óta a levegőben volt, ám a hivatalos megkeresést hétfőn kapta meg, épp aznap, amikor 18 év után szakított ügynökségével a Paradigm-mal...
Ami izgi, hogy ez az első hivatalos szerepfelkérés a Futótűz kapcsán!!

3 megjegyzés:

  1. Húúú. Ő tök jó színész! Bár külsőre egyáltalán nem így képzeltem el Plutarchot. De az ki a fenét érdekel! Jöhet, áldásom rá :D

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Ancsi, én se képzeltem el sehogy sem, de valahogy mégse így:D Bevallom őszintén, nekem Őt mindegy, hogy ki játssza el, csak csinálja jól a dolgát:D

    VálaszTörlés
  3. PSH minden szerepét jól játssza, tehát itt is biztos jó lesz, ha őt választják.

    VálaszTörlés