2012. június 11., hétfő

Aprócska Futótűz pletykák a Laineygossip-tól

Lainey már múltkor is szállított izgi részleteket, most újabbakkal gazdagodtunk. Ne feledjétek, ez csak egy pletykalap, nem hivatalos infó, de én most minden apróságnak örülök:

Azt hallottam, hogy Hedlund (Garrett) úgy 10 napja részt vett a Futótűz Finnick-meghallgatásán, ami nagyon jól sikerült számára. Még mindig nincs végső döntés, de úgy tűnik, az Armie Hammer iránti érdeklődés megcsappanni látszik, mivel Hammer nem mutatott akkora lelkesedés a szerep iránt, mint amekkorát Lawrence mutatott iránta. Azt is mondták nekem, hogy még mindig tartanak a meghallgatások. Sőt, még mindig nem a szereplőválogatás a legfontosabb feladat, hanem az, hogy gatyába rázzák a forgatókönyvet.

Nos, a forrásban lévő képeken egészen vállalható Hedlund külseje is. :) Ti mit gondoltok?

2 megjegyzés:

  1. Én már korábban is írtam, hogy Garrett kap egy kis sminket és kész :) Trevor Donovan sem rossz. Armie meg jó lenne, ha lelkesedne. Ha viszont tényleg nem olyan lelkes, akkor inkább ne ő legyen a befutó. Számomra fontos, hogy a színész, aki megkapja a szerepet elsősorban rajongója legyen a szériának és legyen lelkes. Ne muszájból vállaljon el valamit, mert az a játékán is meg fog látszódni.
    Ott van pl. Josh (oké már sokszor felhoztam példának :D ) Ránézek és azt mondom: "Áhh, ő nem Peeta" Aztán jött a sminkes és fodrász :) Ezenkívül pedig Josh is sokat tett hozzá. Szinte eggyé olvadt a szereppel és látszott rajta a lelkesedés is :) Ugyanez Jenniferre is igaz :))
    Szóval Garrett nálam simán jöhet :)

    VálaszTörlés
  2. Én az összes jelölt közül Garrettnek szurkolok, szóval jöhet! Hammer nekem valahogy túl komolynak tűnik a szerephez. Meg Finnicket fiatalabb kisugárzással képzeltem el.

    VálaszTörlés