2014. június 2., hétfő

Jena Malone az Éhezők Viadala forgatásának első napjáról

Jenával a héten megjelenő The Shoe nagylemez kapcsán készül ilyen sok interjú, de mindaddig, amíg akad egy-két Éhezők Viadala momentum ezekben, én annyira nem bánom. :) Ezúttal az AV Club interjújából emelek ki egy részletet.


Első nap az Éhezők Viadalánál
Első nap kijött a herpeszem és nagyon rosszul voltam, de mindannyiunknak a Kiképzőközpontban kellett megjelennünk. Én meg vacakul voltam, miközben erősnek kellett mutatkoznom és megfélemlítőnek, én azonban rosszul éreztem magam, mert szétvetett az ideg. Az járt a fejemben, hogy "Istenem, mindenki utálni fog." De aztán feltápászkodtam, elkezdtem forgatni a baltámat a stábtagok meg nem győztek ellépni az utamból. Ekkor már azt gondoltam, "Jó lesz ez." Ha a stábtagokat képes vagyok megfélemlíteni, akkor a színésztársaimmal sem lesz gond.
Forrás: AV Club

1 megjegyzés:

  1. Azért remélem a stábtagok/színészek tartják majd egymással a kapcsolatot ha végeztek, olyan jó csapat jött össze a forgatások alatt... :)

    VálaszTörlés