2014. június 18., szerda

Holnap történik valami...

Meg nem mondom, milyen formában akar megemlékezni/tisztelegni a Kapitólium a körzetek lakói előtt (már a szóösszetétel is önellentmondás) de holnap kiderül, addig meg próbáljátok dekódolni, mit jelenthet ez marketing szempontból. Várom a tippeket, infónk csak ennyi van. Ez a piros csík iszonyú igénytelen lett ezen a szürke háttéren, de ez van. De holnap este legalább gépközelben leszek, ha nem is folyamatosan :)

Forrás: @TheHungerGames és @TheCapitol
Ui.: Így agyalva kicsit a dolgokon, arra jutottam, hogy mi van, ha Panemet, a Körzeteket meg annak lakóit átvitt értelemben kell tekinteni, és a Lionsgate (mint Kapitólium) tiszteleg valamilyen formában a mi, rajongók (Panem népe) kitartása előtt azzal, hogy újabb kampányanyagot mutat be. Bármi is legyen, izgatottan várom :)

9 megjegyzés:

  1. Én valami féle propóra tippelek, másként semmi értelme :)

    VálaszTörlés
  2. Mindegy az csak jöjjön :D nem, szerintem egy vagy több ( ? ) karakterposzter lát napvilágot ( remélem ).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha én lennék Lionsgate-es marketinges, akkor holnap mozis posztert adnék ki, mert akkor az jövő héttől már kikerülhetne a kinti mozikba. Kb két hét múlva hoznám az előzetest, vagy jövő héten, június végén valamikor, a karakterposztereket pedig a Comic Con-ra hagynám. :)

      De én csak egy lelkes rajongó vagyok, és mint az élet már sokszor bizonyította, nem tudok Lionsgate-marketinges aggyal gondolkodni. Na, majd meglátjuk :)

      Törlés
    2. Igazán jó marketinges lennél :D ha én lennék az, akkor már semmi sem maradna az utolsó 5 hónapra O.O :D Érdekes, én az előzetest hagynám a Comic Conra, még ha rossszabb is meg hosszabb is lenne :)

      Törlés
    3. Szerintem a Comic Conon már későn lenne az első előzetes. Illetve az van még a fejemben, hogy augusztus végén zajlik az MTV Video Music Awards-a, ahol szintén gyakran mutatnak be hasonló anyagokat. Ha jövő hét környékén jönne az első előzetes, augusztus végén egy második, és október végén egy végső, akkor kaphatnánk hármat kb. egyenletes eloszlásban. :)

      Törlés
    4. Szerinted kiadnak hármat, Én egyre számítók plusz tv spotok, max 2 darav előzetes és vagy 6 darab tv spot :D Lehet nincs logikám e téren :D

      ja, igaz, a Futótűz is majd'1 ezen alapult amit mondtál :D Bár akkor még nem volt bevezetve " az a szabály " -.- _D

      Törlés
    5. Szinte minden általam kedvelt és követett világjelenségnek szokott 3 előzetese lenni. De ezek valóban az új szabály előtt voltak. Meglátjuk.
      A TV spotok száma pedig sokszor 10 fölött is van. Igaz, ezek között nagy különbség azért nem mindig van.

      Törlés
  3. Pedig ez jó marketinges felfogás :D

    VálaszTörlés