2013. március 21., csütörtök

Újabb szereplő a Kiválasztottban?

A Buzzfeed nemrégiben a Tökéletes hangban látható Rebel Wilsonnal készített interjút, amely szerint a színésznő feltűnik majd a Kiválasztottban. Ráadásul nem is ez az első ilyen jellegű hírecske. Íme az ide vonatkozó részlet, amely más érdekességet is rejt:


Ó, akkor Te J. Law rajongó vagy?
Igen-igen, és már találkoztunk is. Egy buliban futottunk össze és hiper-szuper kedves volt. Tényleg elég magas. Ami nekem... nem tudom, másnak átjön-e, ha egy filmben látja, de Jennifer tényleg nagyon magas. És igen, nagyon aranyos, és nagyon szeretem az Éhezők Viadalát és és alig várom, hogy az új rész megjelenjen.

Óó, és talán majd téged is láthatunk egyszer az Éhezők Viadalában?
Igen, komolyan, már volt egy megbeszélésem azzal kapcsolatban, hogy benne leszek az Éhezők Viadalában. Szóval igen.

Ó, és melyik körzetbeli szereplőt alakítasz majd?
Egy kapitóliumi embert alakítok majd. Ez minden, amit mondhatok.

Az klassz lenne. Jó választás.
Igen, mert nem sok szabad szerep van már, mert már kiválogatták a szereplőket, szóval szuper lesz. Nagyon szeretnék játszani az Éhezők Viadalában.

9 megjegyzés:

  1. Oh, akkor szép csendben már előkészítik a dolgokat :O
    Lehet ő játszaná azt a kapitóliumi nöt, aki bújtatja majd őket?(a nevét nem tudom)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tigris. :) És nekem is ő ugrott be,meg az a nő akit Katniss lelő,mikor bemennek egy házba. Bár az elég aprócska szerep lenne.

      Törlés
    2. Tudtam, hogy valami állat:)

      Törlés
    3. Eeeww, ha Tigris, akkor nagyon-nagyon alakítsák át, mert nem így képzelem el még csak az alkatát sem. Nekem inkább Fulvia ugrott be.

      Amúgy ha már Tigrisnél tartunk, remélem, hogy nem félnek majd macskássá alakítani a színészt bajusszal, meg mindennel. (...egyébként én csak nem rég tudtam meg, hogy az angol nyelvű verzióban is Tigris, nem Tiger...tök jó. :D)

      Törlés
    4. Jogos. Fulviát pufók arcúnak jellemzi Katniss.
      Szóval lehet, mondasz valamit :)

      Törlés
    5. toby: Én ezt nem tudtam, nagyon menő. :D Azt hittem, lefordították, mint Almát meg Rutát...

      Törlés
  2. Fulviának tényleg szuper lenne!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Delly-t fogja játszani. Úgy írja le a könyvben, mint egy pufók lányt, akire irigyek voltak mindig a Tizenkettedikben mert volt mit egyen. Ja, és Peeta legjobb barátja volt azt hiszem

    VálaszTörlés
  4. Azért szavaztam Delly-re, mert kinézem belőlük, hogy elhitetik velünk, h egy Kapitóliumi embert fog játszani, közbe meg mégsem..

    VálaszTörlés