2013. március 4., hétfő

A Kapitólium meglepetése: Effie Trinket portréja

Hazudnék, ha azt állítanám, elaléltam a boldogságtól a kép láttán.
Úgy tűnik, Effie portrjéja ezen a már korábban is látott antik széken egy portrésorozat első darabja. A következő magyar idő szerint éjfélkor lát napvilágot, én reggel hozom.

Kicsit utánaolvasva azt látom, hogy van esély arra, hogy esetleg teljes karakterposzter sorozatot kapjunk, mint amilyet még az Éhezők Viadala előtt. Ha ez így lenne, sokkal kevésbé lennék csalódott, mint jelenleg, bár bevallom, én kb arra számítottam, amit (eddig) kaptunk. Szóval, minden, ami ezután következik, ajándék :D

Íme Effie, cserélve logo-s verzióra:


És van egy másik antik székünk ugyaninnen, gondolom, az éjféli portré főszereplője meg ezen fog ücsörögni:


Amúgy van még egy táblázat jellegű képünk is, ami kicsit a casting táblázatra emlékeztet, ezt már az ugrás után helyeztem el. Ami bizakodásra ad okot, az a kép alján látható két kis nyilacska jobbra és balra. Ha ugyanis csak 2-3 képet kapnánk, nem lenne rá szükség. Na, Fokozódik az izgalomfaktor :))



Forrás: Hunger Games FB

7 megjegyzés:

  1. Hát... én meg valamiért elaléltam az örömtől, nem tudom miért...örülök a pirosnak. :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez most sokkal jobban hasonlít arra, ami könyvben volt leírva, mint kapitóliumi divat... Az egy tény, hogy rondább (nem is kicsit!), de ettől függetlenül sokkal inkább beleillik abba, amit Collins próbált ,,jellemezni". Főleg a színek (bár azzal az előző filmben se volt probléma), meg a sok-sok fodor, és nemtom mi van a kezén de olyan ,,kapitóliumos". De ez csak az én véleményem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abban mindenképp igazad van, hogy a korábbi Effie-ruhák hangulata a 30-50-es évek utóérzete (már amennyire a fordításokból rémlik), ami valljuk be, minden, csak nem modern, pláne nem futurisztikus. Azzal is tisztában vagyok, hogy ebben az esetben az a jó, ha giccses a cucc.

      Szóval teljesen megértem, hogy Neked tetszik, és jogos talán, hogy inkább Collins-os, bár mentségemre legyen mondva, én igyekeztem a leírásokat elosztani 2-vel, és óvatosabban képzelődtem, sokszor az is erős volt :D De ez meg az én sajátom, nyugi :)

      Törlés
  3. Háááát na... elsőre nem jött be. Most... nem is olyan rossz. 3 pislogás után megszokta a szemem. :D Nagyon kíváncsi vagyok a többiekre.

    VálaszTörlés
  4. nekem tetszik a kép. olyan Effie-s, de persze nagyon várom a következőt... :D
    amúgy van egy visszaszámláló, hogy mikor fog kikerülni a következő kép

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom. :) Az alapján írtam az éjfélt.
      Azért csak már én is megnézem az oldalt, amit ajánlok...

      Törlés
  5. Hát ez borzasztó...-an Effies :) Mintha nagyon sötét vattacukorba színes tollakat vagdostak volna :)Kaphatott volna még csicsásabb széket is, az lenne csak a hab a tortán :D

    VálaszTörlés