2013. március 23., szombat

Breanna Lynn: Catching Fire

Újabb dal került elő, amely Éhezők Viadala ihletésű, illetve pontosabban ezt a számot a második kötet, a Futótűz inspirálta. Breanna Lynn-nel, a dal szerzőjével és előadójával a BSC Kids magazinja készített interjút, amelyben rákérdeztek erre a számra is:


Mesélj nekünk arról, miért írtad meg a Catching Fire című dalt, amely Suzanne Collins azonos című regényén alapszik?
Őszintén szóval ez nagyon furcsa dolog volt. Egyik éjszaka a szobámban voltam, és éreztem, hogy dübörög bennem a kreativitás, de nem tudtam, miről írjak. Emlékszem, felnéztem a könyves polcomra, és megláttam Suzanne Collins Futótűz című regényét, és azt gondoltam, "Hű, erről nagyon klassz számot lehetne írni!" Úgyhogy fogtam magam és megírtam a Catching Fire című számot!

Mi pedig meg is hallgathatjuk:


Nekem pedig az jutott eszembe, hogy ha ismertek még más számokat (nekem Arshad Girl on Fire-je van még a fejemben ebben a kategóriában), amely nincs rajta az Éhezők Viadala társalbumán, de tudjátok, hogy az Éhezők Viadala sorozat ihlette, akkor írjátok le kommentbe, és ha összegyűlik elég, csinálok belőle egy gyűjtőposztot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése