2013. március 22., péntek

Éhezők Viadala Kihívás, 20. nap: A legkevésbé kedvelt párosod

Biztosan Ti is találkoztatok már a Facebookon a "Kihívás-sorozatok" egy-egy darabjaival, például a 30 napos dal-kihívással vagy 100 napos film-kihívással, stb. Ennek a mintájára készült a 30 (illetve 31) napos  Éhezők Viadala kihívás.

Egyébiránt az oldalsávba kikerült a rovat, aki utólag szeretne írni, egy kattintásra megkapja így az összes lefutott kérdést!
Örülök, hogy a rovat ilyen nagy népszerűségnek és érdeklődésnek örvend :)


Na, a "páros"-os kérdést sem lehet megúszni egyből, van még ez a mai, és még a következő is ezekre vonatkozik, de úgy ítéltem meg, Ti fogtátok a kérdést, és volt rá kész válaszotok.
Oké, erre nekem is van: az biztos ugyanis például, hogy a hivatásos körzetek párosait nem kedvelem, bár ebben a kategóriában akár hármas holtversenyt is hirdethetnék Cato-Clove, Brutus-Enobaria és Cashmere-Gloss között. Mivel azonban szemtől szembe igazán Cato és Clove kegyetlenségeit követhettük az első kötetben, ráadásul számukra - az én szememben - súlyosbító körülmény, hogy már ebben az életkorban ennyire kegyetlenek, így én rájuk tenném a voksomat.
Ezúttal is várom a Ti legkevésbé kedvelt párosaitokat is :)

13 megjegyzés:

  1. Plutarch-Coin elnök, ha őket párosnak lehet említeni... Én annak tekintem őket, mert szerintem a 13. körzetben "összemelegedtek" és tudjuk, hogy mi köthető a nevükhöz.

    VálaszTörlés
  2. Húú... nehéz kérdés! Nekem személy szerint a hivatásosokon kívül talán senki, bár a Plutrach-Coin párost tényleg nem kedveltem.

    VálaszTörlés
  3. Nekem Plutarch és Fulvia(? azthiszem ez a neve... vagy ő az előkészítő csapatban volt?-nem vagyok könyvközelben :/) ,tudjátok aki a kapitóliumból jött Plutarch-al.
    (Most csak az jut róla eszembe,hogy a 13.körzetben ferde szemmel néztek rá,mert csak néhány szót írt egy lapra és aztán rögtön kidobta) Na,remélem tudjátok kire gondolok

    VálaszTörlés
  4. Én azért nem utálom annyira Catót és Clove - t, mert a kegyetlenség beléjük lett nevelve... de attól még nem szeretem őket annyira. Viszont a Plutarch-Coin párost én sem nagyon szívlelem

    VálaszTörlés
  5. Ha Fulviát és Coin-t össze lehetne párosítani...de nem, úgyhogy Brutus-Enobaria.

    VálaszTörlés
  6. Mondjuk nekem a Cato-Clove páros... bár nem utáltam olyan nagyon őket, de ellenszenvesek voltak, az tuti.

    VálaszTörlés