2013. március 5., kedd

A Kapitólium meglepetése: Caesar Flickerman portréja

Na, az éjszaka megjelent egy újabb portré - ezúttal Caesar Flickermanról:


A sorozat úgy tűnik folytatódik, a következő képet - magyar idő szerint - este 7-kor kapjuk megint. Azért az aktuális antik széket (ezekkel amúgy nem vagyok kibékülve - túl kontrasztos a futurisztikussággal) szintén láthatjuk már:

Forrás: Hunger Games FB

Amúgy ugyanúgy, mint a "Hölgyeké az elsőbbség!"-nél Caesar előtt is volt egy szlogen, amelyből következtetni lehetett (volna) rá, hogy ő lesz, mégpedig az, hogy "Kérhetnék még egy kis tapsot?"

A következő székhelyez azonban csak annyi van írva, hogy "SipinStyle", illetve a HG hivatalos twitterén a beharangozó tweet végén van egy olyan, hogy "Valami jó tanács?" - amikből én Cinnára vagy Haymitch-re következtetnék. Szerintetek ki lesz a következő?

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper, hogy írsz hozzá pár sort, én személy szerint Instargamon lártom először, de ott max. ilyen 'OH MY JOSH'. Nagyon várom az estit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, én nem tudok elég "objektíven" hírt közvetíteni :)

      Törlés
  2. Szerintem Haymitch lesz a következő(A Nagy Mészárlás előtti utolsó esten valami ilyesmi volt:
    -Valami utolsó tanács(...)
    -Katniss,ha az arénában leszel...Ne feledd ki a z ellenséged!

    VálaszTörlés
  3. Érdekes...de legalább végre valami HIVATALOS!! :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez is tetszik. :D Mondjuk azért remélem, hogy megjelenik rajta a "mintha ömlene a fejéből a vér" haj is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaa és Sipinstyle... A sip azt (is) jelenti, hogy korty, hörpintés, szóval szerintem ez is utalhat Haymitchre.

      Törlés
    2. Ez jogos. Tervben volt, hogy megnézem én is a sip-et szótárban, de reggel ugye rohanásban voltam, azóta meg most értem haza :) Mindenesetre kösz, várjuk Haymitch-et. :)

      Törlés
  5. Én lefagytam ettől a rózsaszín hajtól, ti már feldolgoztátok? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nem. :D én lesokkolódtam. :D

      Törlés
    2. Engem jobban zavar, hogy olyan béna a paróka, hogy nem "áll egybe" Tucci fejével. Vagyis látni a karakterben Tuccit, ami az előző részben nem volt jellemző. Cserébe legalább a ruha is gusztustalan rajta, de hát az meg nyilván Kapitóliumos.

      Én még Effie-t nem hevertem ki nagyon :/

      Törlés
    3. Igazad van... hmm, remélem, vásznon jobb lesz.

      Effie látványa kiégette a retinámat. XD Bár tőle valahogy el is várom, hogy így tegyen. De megdöbbentően jól eltalálták a háttér színéből lehetően legjobban kilógó ruhát. :D És az a kesztyűizé...

      Törlés