2013. március 9., szombat

Éhezők Viadala Kihívás, 14. nap: Kedvenc Kiválasztottad (Katnissen és Peetán kívül)

Biztosan Ti is találkoztatok már a Facebookon a "Kihívás-sorozatok" egy-egy darabjaival, például a 30 napos dal-kihívással vagy 100 napos film-kihívással, stb. Ennek a mintájára készült a 30 (illetve 31) napos  Éhezők Viadala kihívás.

Egyébiránt az oldalsávba kikerült a rovat, aki utólag szeretne írni, egy kattintásra megkapja így az összes lefutott kérdést!
Örülök, hogy a rovat ilyen nagy népszerűségnek és érdeklődésnek örvend :)

Ez mondjuk nem egyszerű kérdés. Hiszen az első, aki az ember eszébe jut: Finnick, hiszen a kőkemény külső mögött, érzékeny belső lakozik, mindez lányokat-asszonyokat elvarázsoló sármmal körítve. Szóval szeretem Finnicket. És tudom, még sokan mondjátok majd Őt :)

Mégis én most kiemelnék három olyan karaktert, akiket egy közös tulajdonságukért kedvelek: Ruta, Mags és Wiress. Mindhárman "gyönge nők", akik mégis megállják a helyüket ebben a kegyetlen világban. Kitartanak, átjárnak mások eszén, és úgy győznek (Ruta persze nem, de halálát nem az okozta, hogy nem volt elég talpraesett, belevaló), hogy közben nem (feltétlenül) ölnek meg másokat. Persze tudom, hogy Wiress és Mags győzelmének részleteiről nem sokat tudunk, mégis én valahogy így képzelem, hogy nyers gyilkosság nélkül, eszükre, állhatatosságukra, kitartásukra alapozva is sikert értek el a Viadalokban.

25 megjegyzés:

  1. Kedvenc Kiválasztottam egy és ugyanaz a kedvenc szereplőmmel: Johanna Mason.

    VálaszTörlés
  2. Nekem három kedvenc Kiválasztottam van: Clove, a rókaképű lány és Johanna :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az én két kedvencem is Clove és a rókaképű :D

      Törlés
  3. A változatosság kedvéért Finnick :D
    Azonban Thresh, Ruta, a Rókaképű lány is a kedvenceim közzé tartozik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, meggyőztél. +1 szavazat Thresh-re is :) Kellemes meglepetés volt a srác :)

      Törlés
  4. Nekem személy szerint a rókaképű,Glimmer és természetesen Finnick. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kedvelem Wiress-t, Ruta-t, a Rókaképű lányt, sőt én még (főleg) kiválasztottként Beetee-t is, mindegyiküket azért, mert az eszükre, találékonyságukra hagyatkoztak. Természetesen Finnicket is :) De főleg Johanna-t:) lehet másoknak sokszor ellenszenves, de én imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még az elejére Mags is...igazán nagy bátorság és önzetlenség kellett, hogy feláldozza magát

      Törlés
  6. A rókaképű lány, amiért találékonyan próbál életben maradni, anélkül, hogy megölne másokat. És Ruta.

    VálaszTörlés
  7. Ruta, Mags, Rókaképű.
    Mind megmutatták a saját egyéni módjukon, hogy még a viadalon is lehet emberhez méltóan viselkedni és küzdeni.

    VálaszTörlés
  8. Haymitch, mert ő haymitch és Wiress mert egy kicsit bolond, de nagyon okos.:D

    VálaszTörlés
  9. Ruta, Rókaképű, Finnick és Wiress :)

    VálaszTörlés
  10. mayselie doner(ha így írják) mert egyszerűen bírtam ahogy haymitchel beszélt meg a fiatal haymitch mert azt a részét használta győzelemre az arénának ami már nem is volt annak a része :D
    me gvolt egy jó párbeszédük:
    -tovább húzzuk ha ketten vagyunk.
    -amint azt a mellékelt ábra is mutatja...

    VálaszTörlés
  11. Az első aki nekem beugrott az Ruta. Tudom sokan szeretjük őt, mert olyan kicsi és aranyos. De én nem feltétlenűl ezekért kedvelem. Kis termete ellenére bátor, ügyes és rendkívül talpraesett. Egy pillanatig sem csüggedt, amikor kiválasztották és nem mondott le egyből az életéről. Rajta kívül nagyon bírom még Finnicket a stílusáért, a Rókaképűt az okosságáért, a talpraesettségéért és mert nem állt be a gyilkosok közé. És persze Haymitchet sem hagyhatom ki, azt hiszem nem kell ragoznom, hogy őt miért szeretem.:)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szerettem Ruta észjárását, belevalóságát. Ugyanakkor én a Rókaképűt is nagyon megkedveltem, látszott azért, hogy milyen sikeres lehet valaki nyers erőszak nélkül is, az eszét használva. :)

    És végül is ide tudom sorolni Haymitchet is, mert a második kötet egyik fénypontja volt nekem, amikor az ő Viadaláról olvashattunk, kifejezetten tetszett, hogy megpróbált segíteni Maysileenek és az is, ahogy végül megnyerte az egészet.

    VálaszTörlés
  13. Ruta, Finnick és Johanna :)

    VálaszTörlés
  14. Futótűzből: Johanna, a stílusa miatt, Mags, a jósága miatt, Finnick, a kettős éne miatt.
    Az első kötetből: Ruta, a csalafintasága miatt, Clove, a merészsége miatt, Foxface, a kisugárzása (bölcsesség, ravaszság, jóság) miatt.
    Igen, sorrend volt.

    VálaszTörlés
  15. Finnick,Annie,Mags,Wiress,Ruta,Johanna (+ Foxface,Thresh)

    VálaszTörlés
  16. Johannanak jár tőlem egy pont! A Stílusa nagyon bejön,a pimaszsága.Szeretem a karakterét.

    VálaszTörlés
  17. láttam itt feljebb hogy mayselie én is őt mondanám

    VálaszTörlés
  18. Finnick! Egyszerűen imádom:D<3 De ettől eltekintve még Haymitch és Annie:))

    VálaszTörlés
  19. RUTA!!!
    Egyszerűen imádom. <3

    VálaszTörlés
  20. Rókaképü lány, Glimmer, Cato, Mags, Johanna

    VálaszTörlés