2013. március 14., csütörtök

Új kulisszák mögötti kép a Futótűzből?

A Shockya hozott le egy képet, amelyről azt állítja a Futótűz egy kulisszák mögötti fotója. Végülis a Békeőr-egyenruhák stimmelnek, a hangulat stimmel, mi kell még? De vajon melyik jelenet kulisszák mögötti képe lehet? Van tippetek?


UPDATE: Dalma (amúgy szerintem teljesen jogosnak tűnő) felvetésére linkelem azt a bejegyzést, amelyben a 11. körzetet felügyelik a békeőrök. Ott is fehér a cipőjük és ugyanilyen bukósisak jellegű cucc van a fejükön. Mert bár valóban a kinti oldalak is bizonytalanok a kép hitelességét illetően, azért a békeőr egyenruha stimmel.

7 megjegyzés:

  1. valszeg valameik állomás a körúton lehet hogy még 11.be
    miután lelőtték az öreg úrt én erre tippelek.
    vagy még lehet hogy bonniék lázadásából visszaemlékezés :0

    VálaszTörlés
  2. Megváltoztatták volna a Békeőr-szerkót? Az első filmben fekete csizmájuk van és nem ilyen bukósisakjuk, határozottan állítom hogy az a sisak az állig nem ért így le csúcsosan, és csak egy kis szemellenző üveg volt rajta, az se sötétített. Nekem picit gyanús a kép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Válaszoltam a bejegyzésben. :) Azért oda, mert innen nem tudnátok a linkre ugrani. :)

      Törlés
    2. Ó, köszönöm szépen! :) Így valóban hitelesnek bizonyul. El is felejtettem, hogy ufósították a Békeőröket. Vicces ez a maskara. :) Köszi Ancsi az emlékeztetést. :)

      Törlés
    3. Nincs mit. Igazából elgondolkodtatott a felvetésed, azért kerestem vissza én is az őszi képeket :)

      Törlés
  3. Szerintem a 11. Körzet forgatásáról került ki...

    VálaszTörlés
  4. ja én is ezt gondolom

    VálaszTörlés