2014. március 6., csütörtök

Jena Malone a Futótűz DVD megjelenése kapcsán

A Buzzfeed cikkét olvashatjátok, amelyben Jena Malone az Éhezők Viadaláról beszél, arról, miért vállalta örömmel Johanna karakterének életre keltését, és arról is szó esik, mi következő vállalkozása :)


- Nem baj, ha egy pillanatra kitör belőlem a rajongó? - kérdezte Jena Malone, mintha csak egy rajongója volna a sorozatnak, nem pedig egyik főszereplője, mielőtt az Éhezők Viadala: Futótűz DVD-jéről beszélgettünk volna. - Olyan sok kulisszák mögötti kisfilm van. Annyira élveztük a Futótűz forgatását, alig várom, hogy leülhessek, megnézni ezeket. - És tényleg, ki is hibáztathatná, amiért rajong egy olyan filmért, amelyben ő is szerepel, különösen, hogy az elmúlt negyven év legjobban kereső női főszereplős filmjéről van szó? 
Miközben Katniss Everdeen ereje megkérdőjelezhetetlen, Malone karaktere - a vagány csaj a 7. körzetből - a Futótűz egyik legnagyobb dobása, köszönhetően annak, hogy a karakter sajátja a düh és a sebezhetőség részegítő keveréke. Ám az, amit a 29 éves színésznő kihozott a filmben a karakterből semmi ahhoz képest, amit a karakter hozott ki belőle.
- Nagyon sokat megtanultam magamról, míg Johannát alakítottam - meséli a lány a Buzzfeednek. - Tudom, hogy színészként megvan a magam ereje, ám Johanna megtanította, milyen hihetetlenül erős tudok lenni érzelmileg, hogy képes vagyok megfélemlíteni egy termet pusztán azzal az energiával, amivel besétálok oda. 


16 éves húgának köszönhetően pedig Malone azzal is tisztában van, milyen hatalmas szerepet játszanak a mozifilmek a következő generáció formálásában. 
- A húgom tényleg igazán sok filmet néz. Akár tudatosan, akár tudat alatt, részben ezáltal tanulja meg, hogyan legyen jó valamiben, vagy rossz valami másban, és így tanulja meg többek között azt is, hogyan kezelje a barátságait. - magyarázta. 
Épp ezért Malone azt akarja, hogy minden karakternek, amelyet alakít, legyen egy célja, akár a film világán belül, akár a való életben. 
- Elvégre is a filmek örök életűek - a filmek, amelyekben szerepelnek tovább maradnak majd életben, mint én, szóval ha tehetem, igyekszem olyan dolgokat csinálni, amelyeket fontosnak tartok, olyan nőket alakítani, akiket inspirálónak tartok, olyan karaktereket alakítani, akikre a gyermekeim majd felnézhetnek.

Az Éhezők Viadala sorozat régi rajongójaként Malone kereste a lehetőséget, hogy megszerezhesse Johanna szerepét, felismerve, hogy a szociális egyenlőségről szóló mondanivalója okán a Futótűz több lesz, mint egyszerű, felszínes popcorn-mozi. A meleg egyenjogúság problémája is közel áll Malone szívéhez, hiszen két anyuka mellett nőtt fel.
- A film mondanivalója csodálatos. - folytatta. - Társadalmi kérdéseket illetően sokkal előrébb tartunk, mint amikor fiatalabb voltam, szeretem, hogy az emberek sokkal elfogadóbbak, kedvesebbek egymáshoz. A családok arra összpontosítanak, hogy szeretetet nyújtsanak. Ez egy nagyon fontos dolog. Hihetetlen lehetőség, hogy én is részese lehetek.

Most, hogy már több, mint két évtizede van a szakmában, Malone újabb dobásra készül: június 3-án jelenik meg együttese, a The Shoe nagylemeze. 
- Szerintem minden fiatal nő meg akarja lepni magát, folyamatosan előre akar lépni, amíg csak meg nem hal. - mondta. - Én mindig is nagy történetmesélő voltam, és nagyon izgatott vagyok, mert olyan sok módja van még, ahogyan elmondhatom, amit akarok.
Forrás: Buzzfeed - a linkre kattintva a cikk alján van még egy videó, valószínűleg a Futótűz DVD-ről, amelyben Jena Malone Johannáról beszél. Akit érdekel, kattoljon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése