2014. március 2., vasárnap

Innen-onnan, 80.

Bármennyire is nem a kedvencem a rovat, csak úgy hemzsegnek az egyéb hírek, szóval jöjjön egy újabb csokorra való hírecske.

Ma este zajlik az Oscar díjátadó gálája, amelyen Jennifer Lawrence díjátadóként és jelöltként is megjelenik. A Bing szerint Jennifer Lawrence-re keresnek a legtöbbet a Legjobb Női Mellékszereplő kategória jelöltjei közül, ezért összeállítottak egy nagyon remek kis animációt, amelyben Jennifer Lawrence legismertebb szerepeit láthatjuk. Nagyon kis ötletes :)

Forrás: Vine

Jennifer Lawrence-ről ezen kívül a Dior új kampányfotói kapcsán hallani. Ezekből is megmutatok párat és egy kulisszák mögötti videót is láthattok.




Forrás: WWD


Megjelent egy kőkemény 7 másodperces teaser is az X-men: Az eljövendő múlt napjaihoz, de mivel hosszabb lenne beágyazni, mint megnézni, ezért az érdeklődők IDE kattintsanak.

Liam Hemsworth a Jimmy Kimmel Live Oscar-díj átadás utáni különkiadásának teaser-ében szerepel tesójával Chris-szel, Mery Streep és Tom Hanks társaságában. Bár bevallom, nekem nem esik le, mit parodizálnak, de azért jópofa a videó :))


Következő főszereplőnk Sam Claflin, akiről a BAFTA díjátadóján készült portréfotók kerültek elő többek között.

Forrás: SamClaflinFans

A színész is látható a The Quiet Ones című film legújabb TV spotjában. A filmet április 24-től a magyar mozik is játsszák (mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy mind), de magyar címet még mindig nem találni hozzá. 



Az Oxfordi Egyetem elit klubjának életét feldolgozó Posh című filmből is kaptunk két jelenetfotót, amelyeken szintén látható Sam Claflin is.


Forrás: Empire Online
Natalie Dormerről a Trónok harca következő, 4. évada kapcsán láthattok egy karakterposztert:

Forrás: WinterIsComing

Két új-szerepről is hírünk van: A 2. körzet Lyme parancsnokát alakító Lily Rabe a The Visitors, a Futótűz szintén 2. körzetbeli Enobariáját alakító Meta Golding pedig az Agatha című film bemutatkozó részében lesz majd látható.


Lily Rabe az ABC The Visitors című drámája bemutatkozó epizódjának főszerepét szerezte meg. A Soo Hugh által írt The Visitors egy a világot elpusztítani vágyó ismeretlen ellenség elleni harcról szól. Rabe Claire Bennigan szerepét alakítja, aki egy FBI ügynök és ügynök és egyedülálló anyuka, aki a munka és az otthoni feladatai között őrlődik.

Meta Goldingot az ABC Agatha című drámájának első epizódjában láthatjuk majd, amely egy egykori elítéltből lett kriminológusról szól, akit a helyi rendőrség megkér, hogy segítsen megoldani egy ügyet, amely során egy zavarba ejtő eltűnésről is szó van. A filmben Golding Stacy Soto szerepét alakítja, aki okos, pimasz és nem csupán Agatha ellensége, de Agatha apja vele is kavar.
Forrás: Deadline

A végére három megjelenés: Julianne Moore-t a Non-Stop premierjén, Jena Malonét a Young Hollywood rendezvényén, Amandla Stenberget pedig annak a Jelmeztervezők Egyesületének díjátadóján fotózták, amelyen Trish Summerville is nyert a múlt hétvégén.

Forrás: Zimbio

7 megjegyzés:

  1. Nem tudja valaki hogy magyar idő szerint mikor kezdődik az oscar? Mert én csak annyit találtam hogy 4/7c és ebből én valami éjfél körüli kezdésre gondolok magyar idő szerint de nem vagyok benne biztos...

    VálaszTörlés
  2. Tök cuki az a Jenes animáció :)
    Valahogy ezek a Dioros képeket nagyon távolinak érzem magamtól, nem igazán az én stílusom...
    Sam nagyon aranyos azokon a képeken *-*
    Amanda milyen felnőttes az utolsó fotón, de jól áll neki ;)

    VálaszTörlés
  3. az Oscar magyar idő szerint hajnali 2kor kezdődik :) vagyis tavaly akkor volt

    VálaszTörlés
  4. Sajnos roszhír nem Jennnifer Lawrence kapta az oscart:'(
    amit nem értek mert a golden globot és a baftát mekapta akkor ezt most mért nem?
    Vision

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért kellene minden díjátadót ugyanannak nyernie? Mondjuk én így is nagyon egysíkúnak találom, hogy ilyentájt van számtalan gála, amelyeken kb ugyanazokat a filmeket díjazzák.
      Jen meg nem attól lesz jó, meg szerethető, hogy díjakat nyer :)

      Törlés
  5. Kedves Ancsi!
    Félre értettél továbra is szeretjük Jennifert csak reméltem hogy Ö kapja az oscart.
    Vision

    VálaszTörlés
  6. Ó, ez a paródia nagyon ismerős, talán három testőr? Nem vagyok benne biztos.

    Samnek igen jól állnak ezek a kosztümös szerepek, kíváncsi vagyok a Poshra nagyon, tulajdonképpen a The Quiet Ones-ra is, bár nem műfajom a horror.

    Tulajdonképpen én számítottam rá, hogy nem Jennifer kapja az Oscart, nem lepődtem meg, de már az is nagyon klassz, hogy ilyen fiatalon már ilyen sokszor jelölték. :)

    VálaszTörlés