2012. december 7., péntek

Nina Jacobson idei legjobb döntése Francis Lawrence felkérése volt

A The Hollywood Reporter készített interjút az Éhezők Viadala producerasszonyával, Nina Jacobsonnal, ennek az írásnak nagyobbik részét fordítom most le:


Ő felelős az Éhezők Viadaláért, Hollywwod legújabb sorozatának sikeréért. A Lionsgate filmje, amely tavasszal jelent meg a mozikban, Góliáttá nőtte ki magát világszerte, és mindösszesen 690 millió dollár bevételre tett szert (ami az év 7. legnagyobb bevétele). Miután magyarázat nélkül kirúgták a Disney filmrészlegétől, a 47 éves Jacobson saját produkciós céget hozott létre, és projekteket kezdett felkutatni. Az Egy Ropi naplója sorozattal kezdett dolgozni a 20th Century Fox-nál, mielőtt megszerezte volna Suzanne Collins ifjúsági regényének, Éhezők Viadala megfilemsítési jogait. Még három film van hátra (az utolsó kötetet két filmben láthatjuk). Az Éhezők Viadala: Futótűz című következő rész 2013. november 22-től látható a mozikban. 


Arról a pillanatról, amikor elhatározta, hogy a filmiparban fog dolgozni: Amikor filmelméletet kezdtem tanulni a Brown-on, akkor semmi másra nem vágytam, csak filmnézésre. Akárhányszor beültem a moziba, mindig izgatottságot éreztem. 

Legkeményebb döntése idén: Kitalálni, hogy hogyan indítsuk újra az Éhezők Viadalát, miután Gary Ross távozott a rendezői székből, és megbizonyosodni arról, hogy a megfelelő embert választjuk. Végül kiderült, hogy jó döntés volt, hogy Francis Lawrence-t választottuk. 

Amikor nap végén hazaindulok a munkából, alig várom, hogy: hazaérjek, és láthassam, 14, 12 és 6 éves gyermekeimet. 

Legnagyobb élvezetem: Mértéktelen mennyiségben tévézek. Képes vagyok megnézni egy teljes sorozatot az iPademen.

Nem telhet el munknap: Szókirakó játék nélkül. 

Legkellemesebb meglepetés az iPodomon: A Pitch Perfect filmzenéje.

Az év legbüszkébb pillanata: Az Éhezők Viadala megjelenése.

Mit mondanál 22 éves, Hollywoodba készülő önmagadnak: Nehogy elveszítsd az önbizalmad, ha nem úgy mennek a dolgok, ahogy eltervezted.

A legrosszabb tanács, amit valaha kaptam: Valaki egyszer azt mondta, "Nem lehetsz egyszerre nagyszerű anya és baromi jó stúdió vezető". Ez nem igaz.

Melyik az a három sorozat, amit ki nem hagyna: A Trónok harca, a Homeland és a Kemény motorosok. És a Nashville-ért is odáig vagyok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése