2012. december 31., hétfő

Az Éhezők Viadala 2012-ben - 12. rész, December

Évidéző sorozatom utolsó részéhez éreztem, amit azért is nehéz összeállítani, mert a decemberben még benne élünk, nem tisztult le, nem múlt el úgy, mint a többi hónap. A fejlécet is csak azért teszem ki ide is, hogy meglegyen, ha valaki kicsit később olvas :)


 Ráadásul decemberben olyan sok történés nem zajlott, hiszen tartott a Futótűz forgatása, amelynek a végét még be sem jelentették hivatalosan, ám a színészek Twitterükön elég konkrétan utaltak rá. Ezzel együtt nekem a december a "rovatokról" szólt:
  • Továbbra is olvashattátok a néhány napja elkezdett részlet-sorozatot a The Panem Companion-ból, amely sorozatnak nagyobb része azért decemberre esett, hiszen a könyv - kinn - december 4-én jelent meg. Aztán a végén mindenki levonhatta a következtetést, hogy tényleg izgalmas-e a könyv a megjelent részletek alapján, vagy inkább egyfajta összeesküvés-elméleteket tartalmaz. Olvashattunk sok mindent, ugyebár.
  • Zajlott a "Karácsonyváró" Játék is, amelynek győztese végül Hipp lett :) Én élveztem a kérdések összeállítgatását és örültem a sok-sok helyes válasznak.
  • December 5-én végre nálunk is megjelent az Éhezők Viadala DVD-változata, megnézhettük szinkronosan, és végignézhettük a sok-sok extrát, amelyekről korábban csak olvashattunk, vagy részleteket láthattunk. Véleményeiteket is megfogalmaztátok az erre szolgáló bejegyzésben. 
  • Közben pedig érkeztek az év végi összefoglalók, amelyek közül én az MTV-set és a Movies.com-ét élveztem nagyon, bár a magamét is örömmel gyűjtögettem :)
  • Ezeken kívül is érkeztek mindenféle hírek, amelyek elismerésekről számoltak be: sok-sok magazin listáin ért el kiemelkedő eredményeket, mind a könyv, mind a film, mind a benne szereplő színészek. Ezekről egy összefoglalót épp a napokban olvashattatok. 
  • Jennifer Lawrence-t Golden Globe díjra is jelölték Napos oldal-beli szerepe miatt, ennek kapcsán ITT és ITT olvashattatok vele interjúkat.
  • A karácsonyi hangulatot egy Ajándékozási útmutatóval és egy karácsonyi fanfiction-nel igyekeztem fenntartani :) Ez a fic egészen aranyos volt, sokunknak tetszett :))
Mindenkinek köszönöm az éves figyelmet, a sok-sok hozzászólást, megjegyzést, az oldal életében történő aktív részvételt! :) Remélem, jövőre is itt lesztek sokan!!

Ezúton kívánok mindenkinek nagyon jó szórakozást a Szilveszteri bulikhoz, és Boldog Új Évet 2013-ra!

2 megjegyzés:

  1. Boldog új évet neked is! És köszönjük az eddigi sok munkát, hogy elláttál bennünket rengeteg információval és sosem hagytad, hogy hírek nélkül maradjunk!:)
    teampeeta:)

    VálaszTörlés
  2. Mi köszönjük az egész éves kitartó munkát! :) Boldog új évet!

    VálaszTörlés