2012. október 31., szerda

Hősnők Viadala: Katniss a legjobb 8-ban

Nos, miután legutóbb elegendő szavazatot kapott, Katniss bekerült a Hősnők Viadalának legjobb 8 női karaktere közé az ifjúsági kategóriában. Hogy még tovább juthasson, ismét szavazni kell, mégpedig november 1 - 2. éjfélig van erre lehetőségünk! Ne feledjétek, hogy egyszer szavazzatok (egy IP címről gondolom, legalábbis), ellenkező esetben egyetlen szavazatotokat sem veszik figyelmbe!! Ahogy elnéztem, előző ellenfele elég nagy arányban győzött az előző fordulóban, szóval Katnissnek minden szavazatra nagy szüksége van. Még akkor is, ha soha nem hagyja el a remény!! :)

Továbbra is tudom, hogy Nektek nem kell bemutatni, mégis szeretettel ajánlom Katniss "kampány"oldalát, amelyhez katt a képre.


8 megjegyzés:

  1. A kampánynál lesz a szavazódoboz is, ami éjfélkor aktiválódik. :)
    Szóval 48 óránk lesz leadni a szavazatokat! :)

    Köszönöm, hogy kitetted! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj... Katniss le van maradva! :(((((((

    VálaszTörlés
  3. :// Rose-nak 57%-a van... :( Hajrá, hajrá, szavazzatok, én már szavaztam 4 gépről is :DDD

    VálaszTörlés
  4. Ahhoz képest, hogy Katniss mennyire le volt maradva, most feljött. :) :) :)
    De vigyázzatok, mert attól, hogy több gépről szavaztok, de a net egy helyről jön, akkor az IP cím ugyan az általában. Így megsemmisülhet. Én bevetettem a rokonságot is! :D

    VálaszTörlés
  5. Ááá, Katniss: 49,56% Rose: 50,44%
    Ezt nem hiszem el :O

    VálaszTörlés
  6. Katniss vezet *-* ^^ 50,42%-kal <3

    VálaszTörlés