2011. november 4., péntek

Woody Harrelson Haymitch külsejéről

Amikor egy hete kijöttek Az Éhezők Viadala karakterposzterek, akkor talán Haymitch külseje lepett meg mindenkit. Nos, találtam egy cikkecskét ezzel kapcsolatosan:

Stanley Tuccinak [Caesar Flickerman] ugyan még nem jelent meg saját karakterposztere, Woody Harrelsonnak azonban igen, így végre láthattuk karakterének, Haymitchnek a várható kinézetét. Tegnap este a Rampart premierjén megkérdeztük, hogyan jött ez a külső a középhosszú szőke hajjal és szakállal, vagy ahogy Haymitch fogalmazott "kicsit ápolatlan" fejjel. 
- A bátyámra gondoltam, amikor megpróbáltam kihozni a külsőmből a legjobbat, és ez bátyám haja. Úgy értem nem a szó szoros értelmében - nevetett - de így néz ki. És igen, gondoltam, ez tökéletes lesz. 
(A másik előnye Harrelsonnak Tuccival és másik színésztársával, Kravitz-cel szemben, már a teljes Suzanne Collins sorozatot végigolvasta: - Tényleg nagyon tetszettek a könyvek. Nem tudtam letenni őket, amikor olvastam, most pedig a gyerekeim olvassák, és mindenki nagyon odavan értük.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése