2011. november 12., szombat

Josh Hucherson Peeta karakteréről

Nemrégiben az MTV stábja beszélt egy gyorsinterjúban Josh Hutchersonnal Az Éhezők Viadalában játszott karakteréről. Szerencsére van kivonatunk az interjúból, azt fordítom most le:

MTV News: Mesélj nekünk arról, mit jelent számodra Peeta karaktere, és hogy miért szereted őt annyira!
Josh H: Ez igazi őrület! Amikor olvastam a könyveket, [úgy éreztem] soha nem olvastam még olyan karakterről, aki ennyire hasonlított volna hozzám, mind emberileg, mind pedig azon értékeket tekintve, amelyeket magam is képviselek, és abban is hasonlítunk, amiben hiszünk. Úgyhogy ettől aztán majd' megvesztem, mert éreztem, mennyire illene hozzám ez a szerep, és aztán végig kellett csinálnom ezt az egész őrült meghallgatási folyamatot. Úgyhogy az, hogy, hogy végül megcsinálhattam a filmet, és már le is forgattunk, olyan érzés, hogy valaki csípjen meg, mert még mindig nem hiszem el, hogy ez igazából megtörténik. Gary Ross egy hihetetlenül fantasztikus rendező, Jennifer Lawrence tökéletes, és a szereplőgárda minden tagja nagyszerű.

MTV News: Milyen volt a meghallgatási folyamat? Szerepeltél jellegzetes [próba]jelenetekben?
Josh H: A meghallhatási folyamat során először bementem és felolvastam pár jelenetet Gary Ross és [az írónő] Suzanne Collins előtt, és néhány producer is jelen volt. Aztán egy vagy két héttel később bementem, és próbajeleneteket vettünk fel Jenniferrel, ahol tulajdonképpen együtt olvastunk fel az olyan jelenetekből, amelyekből le lehetett szűrni, hogy működik-e közöttünk a vonzerő. Mindketten nagyszerűnek éreztük, színészként azonban az ember minden apró részletet kielemez, így aztán én tűkön ültem, mire kiderült. Amikor pedig végre megtudtam [hogy megkaptam a szerepet], leesett az állam. Annyira izgatott voltam.

MTV News: Melyek a kedvenc jeleneteid a filmben?
Josh H.: Nagyjából ugyanazok, mint a könyvben. De amik talán a legnagyobb kedvencim, azok a barlangban leforgatott jelenetek, Katniss-szel, mivel azok nagyon érzelemdúsak, és láthatjuk, milyen sokat fejlődik ott a kapcsolatuk, úgyhogy színészként én azt nagyon szerettem. Illetve szerettem a fizikai kihívásokat is, amikor futottunk az erdőben - az is jó móka volt. 

MTV News: A kaszkadőrmutatványok során sok sérülést és zúzódást szereztél be?
Josh H.: Tele voltam sérülésekkel, és zúzódásokkal, igen. Nagyon intenzív volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése