2015. szeptember 7., hétfő

Filmajánló: Miénk a Világ (Wes Bentley-vel)

Jaaaj, nagyon elbénáztam én ezt a múlt héten, mert bár kinn van oldalsávban, nem tettem ki bejegyzést a filmről, amelyben pedig Éhezők Viadala szereplő is játszik, a mozikban pedig már csütörtök óta látható. Pedig majdnem meg is néztem a hétvégén, csak aztán mégsem. Ajánlom azoknak, akik kedvelik Wes Bentley-t vagy a bulihangulatot, sok-sok zenével.

A DJ-k világába a nyerő belépő: egy laptop, némi tehetség és egy tuti sláger. Cole (Zac Efron) jövőképében nincs helye a felvételinek, sem a bölcsészkarnak, és eszében sincs diákhitellel lenullázni magát. Sokkal nagyra törőbb vágyai vannak: tömegeket akar megmozgatni a zenéjével. Bár a nagy fantáziálás még nem robbantotta ki a házibulik világából, ahol a haverjaival DJ-zik esténként, egy valamit határozottan tud: ki akar törni a középszerűségből.
Amikor egy partin megismerkedik a karizmatikus Jamesszel (Wes Bentley), elérkezik számára a nagy lehetőség. A tapasztalt DJ a szárnyai alá veszi Cole-t, bevezeti az ifjú titánt a mixelés apró trükkjeibe, megmutatja azokat a zenei alapokat, amelyekből végre össze tudja hozni saját, egyedi hangzású trackjét. Miközben Cole egyre közelebb kerül az álmaihoz, a magánélete felborulni látszik. Összerúgja a port a barátaival, és egyre közelebbi viszonyba kerül James barátnőjével, a gyönyörű Sophie-val (Emily Ratajkowski). Döntenie kell: a szerelmet és a haverokat választja, vagy a számára elrendelt utat követi, és a legmenőbb DJ válik belőle az elektronikus zenevilágban. Forrás: Filmtrailer.hu

A filmet szinkronosan játsszák a magyar mozik, és mutatom azonnal az előzetesét is (ami egyébként már volt az oldalon, ha nagyon ismerős lenne), szintén szinkronosan:

11 megjegyzés:

  1. Én emlékeztem rá még a legutóbbi innen-onnan rovatból, szóval szombaton el is mentem moziba, bár nem kimondottan Wes miatt, hanem, mert tetszett az előzetes. :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet hülyén hangzik, de valamiért egyből a Bitó megzenésített verziója jutott eszembe :D
    "Ott hol mondtam fussunk, és miénk a világ"

    VálaszTörlés
  3. Lehet megnézem majd, mondjuk most első a Tűzpróba :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek! :)
      Bori

      Törlés
    2. Máté, ha annyira sürgős, egyes mozik premier előtt már most szombat-vasárnap vetítik a Tűzpróbát! :)

      Törlés
    3. És tényleg. Eszem megáll :O
      Kösz az infót.

      Törlés
    4. Durva:O
      Köszi hogy szóltál Dominik :D
      Ancsi, látom kitartott a lelkesedésed a film iránt, örülök neki :P

      Törlés
    5. Igazából a 3D-re kaptam fel a fejem, és hogy változtatnak a filmen a könyvhöz képest és esz a fene kíváncsiság :) Meg az, hogy a jövő hétvégém másról szól, most meg talán beleférhet (illetve kiérdemlem addig magamtól :)) De a könyvverzióra még mindig haragszom és vannak félelmeim, de majd meglátjuk.

      Törlés
    6. Nincs mit, én is véletlen vettem észre! :) Engem csak az zavar, hogy szinkronos lesz ez az első vetítés (akárcsak a THG-nél a TMR-nél is felirat-párti vagyok), de a 3D-n én is meglepődtem.

      Törlés
  4. Lehet hogy hülyének néztek,de mi az a tűzpróba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tűzpróba egy másik (Az Útvesztő-trilógia) második része. Picit OFF itt, de mivel szintén disztópikus ifjúsági sorozat, egy-két komment elfér :)

      Törlés