2014. február 25., kedd

Éhezők Viadala jelölések a Kids Choice Awards-on és a Jameson Empire Awards-on

Idén emindeddig kimaradt az igazi nagy díjeső a Futótűznek, de szerintem most új esélyek és távlatok nyílnak arra, hogy díjakat nyerhessen a film, ráadásul ehhez Ti is hozzásegíthetitek. Ezúttal két olyan díjkiosztóról írok, ahol Ti is szavazhattok.


A Kids Choice Awards-on a következő kategóriákban vannak Éhezők Viadala-jelöltek:
  • Kedvenc film: Az Éhezők Viadala: Futótűz
  • Kedvenc filmszínésznő: Jennifer Lawrence
  • Kedvenc vagány női szereplő [buttkicker]: Jennifer Lawrence, Jena Malone
  • Kedvenc könyv: Az éhezők viadala sorozat
Szavazni Twitteren lehet a kedvenc filmre a #VoteHungerGames #KCA, kedvenc színésznőre  #VoteJLaw #KCA, a vagány csajokra #VoteJLawforButtkicker #KCA, #VoteJenaforButtkicker #KCA, kedvenc könyvedre pedig a #VoteHungerGamesBook #KCA utótagokkal és van erre lehetőség a Nickelodeon oldalán. Ugyanitt megnézheted az összes többi jelöltet is. A Kids Choice Awards díjátadója 2014. március 29-én kerül megrendezésre.

Az ugrás után a The Jameson Empire Awards-on érintett Éhezők Viadala jelölések.

A Kids Choice Awards másnapján, március 30-án pedig Londonban rendezik meg a Jameson Empire Awards-ot, amelyen több kategóriában olvasói szavazatok alapján kerül a jelöltek közé Jennifer Lawrence és Sam Claflin. Nézzük is  ezeket:


  • Legjobb Thriller: Éhezők Viadala: Futótűz - és tegyük hozzá, a Woody Harrelson főszereplésével játszódó Szemfényvesztők is ott van a listán.
  • Legjobb sci-fi/fantasy: Éhezők Viadala: Futótűz
  • Legjobb Férfi Mellékszereplő: Sam Claflin (Az Éhezők Viadala: Futótűzben)
  • Legjobb Női Mellékszereplő: Jennifer Lawrence (Az Amerikai Botrányban)
  • Legjobb Színésznő: Jennifer Lawrence (Az Éhezők Viadala: Futótűzben)
  • Legjobb film: Az Éhezők Viadala: Futótűz
Erre is tudtok szavazni, mégpedig ITT.

4 megjegyzés:

  1. Mindenhol szavaztam!!!!!Megérdemlik Jenniferék :D

    VálaszTörlés
  2. Én is szavaztam.Remélem most nyerünk! :)

    VálaszTörlés
  3. Uhhu a legjobb thrillerben jelölt filmeket uuu mind imádom *-* elég erős a mezőny....

    VálaszTörlés
  4. én már szavaztam telóról,laptopról és gépről is..megérdemlik ♥

    VálaszTörlés