2014. február 15., szombat

10 szerelmes idézet az Éhezők Viadala könyvekből

Az egyik rajongói oldal gyűjtötte össze a saját kedvenc szerelmes idézeteit a könyvekből Valentin nap alkalmára, csak nagyon este találtam rá, ezért csúszott meg picit, de szerintem megbocsátjátok nekem a késést :)) Természetesen nem gondolom, hogy csak ezek lehetnek jó szerelmes (vagy inkább szerelemmel kapcsolatos) idézetek a könyvből, nyugodtan írjátok ki Ti is a sajátjaitokat :)

Forrás: Fanpop
"Ez az első csók, amelynek mindketten a tudatában vagyunk. Egyikünk sem beteg, egyikünk sincs magán kívül a fájdalomtól, egyikünk sem veszítette el az eszméletét. Az ajkunk nem forró a láztól, és nem is jéghideg. Ez az első csók, amely megdobogtatja a szívemet. Forró és különös. Ez az első csók, ami után várom a következőt." - Éhezők Viadala

"Bárcsak meg tudnám állítani az időt, hogy örökké ebben a pillanatban élhessünk." – Peeta Mellark, Futótűz

"Dehogynem tartalak őrültnek, de ettől függetlenül veled megyek." – Gale Hawthorne, Futótűz

"Ha te meghalsz, és én életben maradok, nem tudok tovább élni a Tizenkettedik Körzetben. Mert te vagy az életem értelme, Katniss, csak miattad élek." – Peeta Mellark, Futótűz

"Rádöbbenek, hogy csak egyetlen ember van, aki soha nem tudná kiheverni Peeta halálát. Én." – Katniss Everdeen, Futótűz

"Szóval ő lenne Finnick szerelme. Nem a dögös kapitóliumi csajok közül választott. Hanem egy szegény, bolond lányt a körzetéből." – Futótűz

"– Tanítás után kint álltunk az udvaron. Próbáltam elkapni a tekintetedet, de elfordultál. Aztán... úgy emlékszem, letéptél egy pitypangot. – Bólintok. Peeta tényleg emlékszik. Erről ugyanis még soha nem beszéltem senkinek. – Mindenesetre nagyon szerethettelek." – A Kiválasztott

"– Rögtön beleszerettél Annie-be, amikor először megláttad? – kérdezem.
– Nem – feleli Finnick, aztán hosszú szünet után hozzáteszi: – Kajtatott utánam." – A Kiválasztott

"– Még mindig meg akarsz védeni. Igaz vagy nem igaz? – suttogja.
– Igaz – felelem. De úgy érzem, a válasz magyarázatra szorul. – Mert mi mindig ezt tesszük. Megvédjük egymást." – A Kiválasztott

"Nekem tavasszal a pitypangra van szükségem. Az élénksárga virágra, amelyik az újjászületést jelenti – a pusztítás helyett. Nekem az ígéret kell, hogy bármilyen szörnyű veszteségeket szenvedtünk is el, lehet folytatni az életet. És minden jóra fordulhat. Ezt pedig csak Peeta tudja megadni nekem." – A Kiválasztott
Forrás: Hunger-Games.net
Magyar nyelvű idézetek: Suzanne Collins: Az éhezők viadala, Futótűz és A kiválasztott című regényéből

11 megjegyzés:

  1. Extrém cuuukiii *-* Nagyon jó ez a válogatás :)

    VálaszTörlés
  2. Mindegyiket imádom,de különösen az utolsót.Amikor először olvastam,már akkor is meghatódtam rajta.Annyira szép.

    VálaszTörlés
  3. Pacsi Lilla Szentirmai *-* <3 <3
    Amúgy én vagyok az...ANDI :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pacsi Andi Majer <3333 amúgy én vagyok az LILLA :DD

      Törlés
  4. Lilla <3 <3 Pacsiiiii *-* de amúgy az utolsónál én is totál elbőgtem magam c':

    VálaszTörlés
  5. Imádom az összeset. :) Peeta + Katniss és Finnick + Annie forever. :)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók :D de arra nem jöttem rá az első idézet mikor hangzik el?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Viadalon a barlangban a Lakoma után, még mielőtt továbbindulnának, de már jobban vannak és van egy kis nyugi. És nem "elhangzik", hanem Katniss gondolatai, ugye. :)

      Törlés