2012. november 20., kedd

Woody Harrelson Jennifer Lawrence-ről

Az USA Today is lehozott egy remek anyagot Jennifer Lawrence-ről, amelyben ő is nyilatkozik, de szereplőtársai, Woody Harrelson és Bradley Cooper is méltatják, sőt a Napos oldal rendezője David O. Russel is. Kizárt, hogy lefordítsam a teljes cikket, de próbálok készíteni belőle egy összefoglalót:

Jennifer Lawrence az őt övető érdeklődésről:
- Soha nem járok el éjszaka [bulizni]. Nem járok el szórakozni. Én egy reggel 9-től délután 5-ig tartü meló vagyok a paparazzik számára. Legfeljebb akkor készülnek rólam képek, ha elmegyek tankolni és bekapok valamit reggelire. Az embereket ezek tényleg érdeklik? Oké. Lenyűgöző vagyok értem. Ha már én csinálok valamit, az rögtön különleges lesz."- mondja a végét már ironikus stílusban.

Jennifer az Oscar-jelölés megszerzéséről viccelődik:
- Azzal kezdtem, hogy lefeküdtem minden rendezővel. Ez tökre hasznos volt. A Filmakadémia tagjainak 98%-ával is le kellett feküdnöm, hogy megszerezzem az Oscar-jelölést. A maradék 2% meghalt.

Jennifer Napos oldal-beli (és egyéb) karakteré(ei)ről:
- Soha nem hasonlítom magamhoz a karaktereimet. Nem igazán. Egyszerűen ki kell találnom, hogy oldjam meg a színészi feladatokat. Őszintén hiszek abban, hogy az embernek olyannak kell elfogadnia magát, amilyen. Én úgy éreztem, sokkal inkább csodálom Tiffanyt, semminthogy magamhoz hasonlítgassam. Másnak lehet, hogy nem fog tetszeni. David [O. Russel rendező] megadja a választás lehetőségét. Nem egy manipulatív rendező.


Woody Harrelson Jennifer Lawrence-ről: 
- Jennifer egy pokoli nő. Szerintem ez annak köszönhető, hogy hogyan nevelkedett. Őt jól nevelték. Az emberek legtöbbször elvesztik a fejüket, amikor híressé válnak, nyilván mert bizonytalanok lesznek önmagukban. Ő nem ingott meg. Sokan azt hiszik, hogy a nagyképűség abból fakad, hogy az ember sokat gondol magáról. Pedig épp abból, hogy túl keveset. Jennifernek nem kell megjátszania magát. Hozzátartozói, a családja nagyon fontosak számára, és Jennifer mindig bevonja őket az életébe. A barátai is nagyon jófejek. Jennifernek a helyén van az esze.

Woody Harrelson Jennifer pókfóbiájáról és a Futótűz forgatásáról:
- Volt egy nagyon valóságosnak kinéző pókunk. Josh (Hutcherson) a háta mögé osont a pókkal. Jennifer erre teljes erejéből sikítozni kezdett. Egy hatalmas színpadon álltunk, ő pedig elkezdett fejvesztve rohanni - meséli Harrelson még mindig nevetve az eseten. - Jennifer a legviccesebb nő, akit valaha ismertem. Folyton nevetünk, ha együtt vagyunk, ami nagyon jót tesz, amikor forgatnunk kell. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése