2011. szeptember 15., csütörtök

Robert Pattinson is Éhezők viadala rajongó!

Hát, úgy alakult, hogy ma csak egy nagyon picike cikkecskét tudok prezentálni. És mivel ma, amikor feltúrtam a Cullenguyst, beleszaladtam ebbe az anyagba, ami még márciusi "hír", az jutott eszmbe, hogy ez mindenképp illeszkedik ide, főképp, hogy amint azt már korábban is említettem, úton-útfélen Alkonyat-párhuzamokkal említik az Éhezők Viadala sorozatot. 

Robert tehát márciusben így válaszolt az Entertainment Weekly kérdésre, miszerint hallott-e a sorozatról, illetve annak éppen akkor zajló castingjáról:
"Tavaly találtam rá, és nem is tudtam, hogy ilyen nagy sikere van világszerte. Tökjó! Jó film lesz belőle!"


Az MTV stábja egy remek kis montázst is készített a téma kapcsán:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése