2015. február 16., hétfő

Jena Malone az Éhezők Viadala végéről

Jena Malone a Berlinálén járt a múlt héten, ahol többek között az Éhezők Viadala is szóba került egyik gyorsinterjúján. Jena egyébiránt az Angelica című filmjének bemutatója kapcsán érkezett Németországba, az interjúján is utalnak a filmre, amelyről ITT olvashattatok korábban. Ezt hozom most Nektek.


Az Angelicában és az Éhezők Viadalában való szerepének összehasonlításáról:
Az alapvető különbség a forgatás során történő ellátásban volt, ami nagyon kicsinyesnek hangozhat, de mindkét filmnek nagyon szerettem a történetét. A forgatáson az ember ugyanazokkal az eszközökkel dolgozik, sokszor ugyanabban a stúdióban, és időnként zöld háttér előtt, de akkor is másokkal működik együtt minden filmen. Nem tudom, nekem ugyanolyan mindkettő. 
Forgattam már nagyon nagyszabású filmeket, de szerintem alapvetően a rendezőn múlik, milyen energiákat mozgat meg a forgatáson.

Szomorú-e, amiért búcsút kell mondani az Éhezők Viadala sorozatnak:
Ilyenkor kialakul a színészek és a filmesek egy közössége, és legközelebb az ember megint velük akar majd dolgozni. Az ember kapcsolatokat alkot, kialakul a munka ritmusa, kialakul egyfajta közös nyelv, és persze ez hiányozni fog, de az is igaz, hogy soha nem játszottam még egyetlen szerepet sem ilyen sokáig folyamatosan és főleg nem egy ilyen folyamatosan nagy sikerű sorozatban. Szerettem a szerepet, bármikor szívesen újrakezdeném. Nem tudom. Szomorú leszek, de jó, ha az ember valaki más bőrébe is bújhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése