2017. július 30., vasárnap

Amandla Stenberg Az Éhezők Viadalától a Minden, mindenig

Miután megjelent Az Éhezők Viadala, érdeklődve figyeltem Amandla Stenberg sorsát. Örültem, hogy egy ilyen tehetséges színes bőrű, ifjú színésznő, ilyen fiatalon hatalmas lehetőséget kap - és örömmel látom, hogy egyre több hasonló eset van! - és vártam, milyen filmekben láthatjuk majd. Az Álmosvölgy Legendája epizódszerepeiről ugyan tudtam, de után nagy lett a csönd. Persze hallhattunk az egyre öntudatosabb fiatal lányról, egészen mély dolgok is kiderültek róla, de komolyabb filmszerepben sajnos nem nézhettük meg. Szinte lemondtam róla, amikor megtudtam, hogy megfilmesítik a Minden, minden című regényt (amit még tőle függetlenül olvastam és nagyon megszerettem) és épp ő alakítja a női főszerepet. Persze szólok még aznap, de a Minden, minden augusztus 3-ától látható a mozikban, akit érdekel, tudjon róla.


Jennifer Lawrence, Liam Hemsworth és Josh Hutcherson mellett mutatkozhatott be Ruta szerepében Az Éhezők Viadalában. Most Amadla Stenberg fiatal színésznő a Warner Bros. Pictures új romantikus drámájában a Minden, Mindenben látható.

A Nicola Yoon azonos című, nagysikerű regényén alapuló Minden, Minden című filmben egy Maddy nevű lány (őt alakítja Stenberg) valószerűtlen szerelmének történetét ismerhetjük meg. Maddy 18 éves, és egy komoly betegségnek köszönhetően nem hagyhatja el a külvilágtól hermetikusan elzárt házukat, ám a szomszédjukba költözik Olly (Nick Robinson), aki nem hagyja, hogy mindez megakadályozza. Először csak az ablakon át nézik egymást és chatelnek, ám Maddy és Olly között olyan szoros kötelék alakul ki, amely ahhoz vezeti a szerelmeseket, hogy mindent feláldozzanak, csak hogy együtt lehessenek... még ha ez azt is jelenti, hogy mindent elveszíthetnek.


Amandla Stenberg, aki hatalmas rajongója a könyvnek és a forgatókönyvnek, elmondja:
- Azonnal megtetszett a történet különlegessége és fordulatossága és annak valós és kézzelfogható érzelmi aspektusa, amellyel - különösen kamaszként - könnyedén tudtam azonosulni. Azt is nagyon szerettem ebben a filmben, hogy egy ilyen szép és jelentőségteljes szerelem ennyire egyértelműen alakul ki két különböző bőrszínű fiatal között.

Elysa Dutton producer így fogalmaz:
- Azt hiszem, a szerelemnek ez a sürgető volta igazán megérinti az embereket, különösen az abban a korban levőket, mint ezek a karakterek is. Az első szerelem olyan izgalmas, Maddy pedig olyan sok mindenről lemaradt már, ami először történik meg valakivel és olyan jó, hogy erről nem kell lemaradnia. Bár tudja, hogy gyakorlatilag az életveszéllyel járó döntést hoz, nincs más választása, mint hogy vállalja ezt a kockázatot, csak hogy végre élhessen.

Mind Stenberg, mind pedig Robinson nagyon élvezték ennek a különleges és gyakran esetlen első szerelemnek a felfedezését, megtalálni a normalitást a benne rejlő szokatlanságok között.
- Nem ismertem Amandlát a forgatás előtt, de csak nagyszerű dolgokat hallottam róla, ezért igazán izgatottan vártam, hogy együtt dolgozhassunk. - emlékszik Robinson. - Igazán remek ember, és örülök, hogy megismerhettem.


- Mind Amandla, mind pedig Nick fantasztikus volt. - állítja Stella Meghie rendező. - Amandla igazán angyali természetű. - folytatja. - Maddy-hez hasonlóan ő is intelligens, érett, szintén romantikus és kifejezett érzékenységet vitt a karakterbe. Az volt a célom, hogy az emberek elhiggyék, hogy ez a két fiatal tényleg egymásba szeretett, Amandla és Nick pedig kezdettől fogva összeillettek. Olyan természetes volt a közöttük lévő vonzalom, hogy úgy gondolom, ez a filmben is érződik.
Forrás: pop.inquirer.net

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése