2016. május 19., csütörtök

Mától a mozikban az X-Men: Apokalipszis Jennifer Lawrence-szel

Jennifer Lawrence és az X-Men filmek rajongói élhetik át ugyanazt az érzést, amit mi is minden Éhezők Viadala film kapcsán éreztünk. Jen ebben a sorozatban is meggyőző, szóval a rajongók ki ne hagyják a filmet. Aki nem tudná, miről van szó, annak kiteszem a posztert, a szinopszist és a második szinkronos előzetest, de szerintem ilyen úgysincs köztetek.

Forrás: Filmtrailer

Tíz évvel Az eljövendő múlt napjai rendkívüli eseményei után X professzor (James McAvoy), Magneto (Michael Fassbender) és Mistique (Jennifer Lawrence) még mindig kerülik egymást. De a sors újra úgy akarja, hogy útjaik keresztezzék egymást. 
Apokalipszis felébred a sírjában, körülnéz a világban, és úgy dönt: hirtelen evolúciós ugrással alakítja át a '80-as éveket. Elindul, hogy összegyűjtse négy mutáns segédjét, a négy lovast: egyiküket Kairó utcáin, a másikat egy berlini pankrátorklubban, a harmadikat valahol Kelet-Európa mélyén találja meg. A negyedik lovas maga Magneto, aki Lengyelországban bujkálva, egy szeretett nő oldalán próbált normális életet élni.
X professzor iskolája sok tehetséges fiatal mutánst képez ki. Ám az átmeneti nyugalom véget ér, és senki sem maradhat semleges: hatalmas háború várható. Forrás: Port.hu

Íme egy előzetes is, ami az Innen-onnan rovatban ugyan már biztosan volt korábban, de azért legyen itt is, hátha most hoz kedvet valakinek. :)

3 megjegyzés:

  1. Már alig vártam :)

    VálaszTörlés
  2. Én pénteken néztem meg a moziban, és nekem nagyon tetszett. Kellően volt benne izgalom és akció, na meg egy kis nyugalom. Nekem a színészek is tökéletes választások voltak. Jen hozta a szokásos színvonalat, bár most egy kissé háttérbe szorult - mindenesetre furcsa volt, hogy nem ő volt a középpontban.
    De én még akkor is megnéztem volna, ha Jen nem szerepel benne. Egyszerűen imádom az X-ment és a Bryan Singer munkáját is. Ráadásul nem beszélve arról, hogy mennyire milyen poénokat képes belesűríteni egy-egy akciós jelenet közé.
    Én csak ajánlani tudom, bár ha valaki Katniss miatt nézné meg, olyan, mintha két különböző színész lenne.

    VálaszTörlés
  3. Jennifert minden filmben meg akarják fojtani? :D

    VálaszTörlés